donderdag, september 03, 2009

Eindelijk! Zonnig weer!

Wat een paar heerlijke dagen! Blauwe lucht, en meer zon dan we lange tijd gezien hebben. Natuurlijk heb ik weer vanalles in de tuin gedaan, zoals de aardappelen in de autobanden opgraven. Ik had er hoge verwachtingen van, de planten zagen er goed genoeg uit. Helaas, er zaten alleen maar aardappelen in de onderste 2 banden. De bodem van de emmer was niet eens bedekt. Ik kan dus zeggen dat dit experiment mislukt is.

Ik heb ook wat wandelingen gemaakt. Kibbels kan helaas niet ver meer lopen, ze gaat steeds langzamer. Zelfs na een korte wandeling kan ze de trap niet meer op. Wonderlijk genoeg kan ze altijd goed op het bankje voor het raam springen. Daar zit ze zodat ze tegen konijntjes en kippen kan blaffen.

Tijdens een wandeling zag ik deze mooie rups.


Ik zou hem nooit gezien hebben als de hondjes daar niet aan het snuffelen waren. Welke soort is het? Geen monarch dacht ik, er zitten gele stippels op, en een monarch heeft strepen.

Gisteren heb ik Niels meegesleept naar Treman Park om te wandelen en vandaag naar Taughannock. Geklaag natuurlijk, maar hij doet te weining. Nadat hij zijn klachten geuit heeft vindt hij het toch wel leuk.


De zoveelste foto's van watervallen op dit blog.




Waar de boten te water gelaten kunnen worden.

Ik moest toch ook nog wat schoolwerk doen, en ik heb me lekker op het terras geinstalleerd.


Voor de online les moet je verschillende keren per week meedoen met de discussiegroep, dus dit is mijn "virtual" klaslokaal.

Onze computer die in de huiskamer staat is deze week gecrashed. Een paar weken geleden konden we op deze computer niet meer op de email, en al maanden moet hij uitgezet worden met het aan/uit knopje. Dan kon het ook zijn dat hij een half uur later opeens weer aanstond. Symptomen waren er dus wel, de TIA's voor de CVA...

Volgens Micky zit alles er nog ergens in, maar waar. Als het goed is heb ik alle belangrijke dingen wel ergens anders staan. Alles moet opnieuw geinstalleerd worden. Echt een beetje alsof hij een beroerte gehad heeft en opnieuw moet leren praten...

Op Tim's hulp kunnen we ook niet rekenen. Dit is wat hij op zijn Facebook zette:

Labels: , ,

7 Comments:

Blogger Petra said...

Leuk klaslokaal ;-)

6:33 p.m.  
Blogger Bibi said...

Jammer van de autobanden zeg, wat is er verkeerd gegaan? Bedankt voor de link die je me stuurde, da's flink veel leeswerk maar erg interessant.
Ik hoop dat je snel echte computer hulp krijgt, is er niet een geek squad persoon in de buurt?

8:01 p.m.  
Blogger Petra said...

Ach, arme Kibbels! Ik wist niet, dat ze al zo oud was. Die rups ziet er wel erg "Monarch"-achtig uit, ondanks de stipjes. Lekker, buiten computeren, he?

10:34 p.m.  
Anonymous Bianca (Hollandranch) said...

Wat zielig voor Kibbels, is er nog verbetering mogelijk met medicijnen (Rimadyl oid ?)

Dat ga ik maar niet proberen dan die aardappels in autobanden.

10:43 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Super bedankt voor ons gesprek afgelopen vrijdag. Ik vond het echt heel leuk om je te ontmoeten!

10:59 a.m.  
Blogger Annemiek said...

Bibi; geen idee wat er verkeerd gegaan is met de autobanden.
Met de computer geek squad-en we zelf wel wat. Hij is nu veel sneller zonder al onze oude info erop!

Bianca; Rimadyl hadden we voor Biego, en hij was binnen een half jaar dood.... of die pillen daaraan meegewerkt hebben zullen we nooit weten.

Inge; ik vond het ook heel leuk!

8:09 p.m.  
Anonymous Hilde said...

Zo wil ik ook naar de les ;-)

Geniet nog van het zonnetje zolang het nog kan...

Groetjes,

3:35 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?