woensdag, augustus 19, 2009

Wat plaatjes

Tot mijn verrassing kwam mijn glaswerkje vandaag al aan.


Niet zo'n goede foto, maar ik vindt het wel mooi geworden. Het is zwaarder dan ik dacht en echt geen dunne glas kerstbal. Ik heb het voor nu even aan een haakje aan het plafond gehangen.

Nog wat meer plaatjes.


Geconcentreert aan het blazen.


Bibi zit er klaar voor. Die oven is echt heet! Meer dan 2100F (1148C)! Daar mochten we dus ook niet in de buurt komen.


Demonstratie glasblazen. Ze zijn zo goed dat het heel gemakkelijk lijkt.


Kiekeboe!
Het is een leuke foto geworden :)

6 Comments:

Anonymous Bianca (Hollandranch) said...

Wat mooi ! ik vind dat toch altijd bijzonder die glasgeblazen voorwerpen met verschillende kleuren erin.

10:56 p.m.  
Blogger Ymkje said...

Prachtig dat glas met al die kleuren! Jullie hebben een leuke dag gehad met een leuke activiteit.

2:11 a.m.  
Blogger Petra said...

Wat leuk het beeldmateriaal er nu bij!

6:25 a.m.  
Blogger Bibi said...

Die van jou is ook erg mooi geworden! Ik zal mijn foto er ook opzetten vandaag als ik tijd heb:-)

10:05 a.m.  
Blogger DixieChick said...

Die van jou is al net zo mooi als die van Bibi. Leuk idee! en ook erg leuk om elkaar zo eens te ontmoeten!

2:03 p.m.  
Blogger Petra said...

Echt knap gedaan, hij is erg mooi geworden! Fijn ook, dat zo'n activiteit voldoening geeft. Jullie staan beiden erg leuk op de foto!

6:24 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?