zondag, september 09, 2012

Weer eens bijpraten

Nou zeg. Hoe lang is het deze keer geleden dat ik blogde? Te gek. Dus dan maar even een update.

In het begin van de zomer zei ik tegen Micky dat ik het huis veel te stil vond. Het huis heeft mensen nodig, en met alleen Micky, Niels en ik was het te leeg. Toen kwamen Bart en Carly, en was er opeens wat meer leven in de brouwerij. Daarna kwam Tim thuis. En 2 1/2 week geleden kwamen mijn ouders. Voor het geval dat je niet mee geteld hebt: dat zijn er 8. Dat was genoeg leven in de brouwerij, en lekker gezellig. Nu komen Tim en Niels alleen de weekenden thuis, en gaan Bart en Carly wel eens een weekend weg, dus het wisselt zich nog eens met hoevelen we zijn. Ik heb nog even heel voordat het lege nest eraan komt.

Wat hebben we zoal gedaan? Natuurlijk gewandeld. Het is nog steeds warm geweest, en dan doen we het wel rustig aan.

In Treman Park.

Er zit niet veel water meer in de waterval.



Gekke Muddles vond een gat in de muur, en stak haar hoofd erdoor:

Zo kijkt ze door dat gat naar de afgrond.


Muddles moet ook even over het muurtje kijken.



We zijn een dag naar de State Fair geweest, ook altijd leuk. Ik heb er echter geen foto's van. Ik had daar wat lotjes gekocht bij het agricultural museum om te proberen een van de handgemaakte potjes te winnen en deze week kreeg ik een telefoontje dat ik er een gewonnen had! Dus dat komt nog in de bus.

Pa met z'n nieuwe speeltje.
En nog een wandeling bij Taughannock Falls.


Wat hebben we nog meer gedaan? Pa en ma knutselen wat af. We zijn ook nog een dagje gaan 'garage salen'. Zoiets is in Nederland niet, en het was wel leuk om de garage sales af te gaan. Tim had wat dingetjes nodig voor zijn apartement, en ik heb een leuk tafeltje gevonden dat door Amish gemaakt zou zijn.

We zijn ook naar Cornell Plantations geweest. In mijn eigen tuin bloeit niet zo veel meer, en ik dacht dat het daar ook wel uitgebloeid zou zijn. Fout! Het was er nog volop kleur, heel mooi.

Zo lijkt het net een tropische tuin.
















Deze tuin is niet zo groot, maar er staat een grote variatie van planten in.

Onze eigen tuin:


Deze klimplant doet het nu zo goed, nadat ik hem de hele zomer iedere dag van een verdrogingsdood heb moeten redden:

Zie je de morning glory ertussen?


Tot zover deze update.

Labels: , ,

2 Comments:

Anonymous Elke said...

Het is fijn vast te stellen dat jij na al die jaren toch ook nog steeds van de prachtige natuur rondom je kan genieten!

11:07 p.m.  
Blogger Petra said...

Elke, volgens mij gaat dat nooit weg. Ik vind zelfs de eekhoorntjes nog steeds schattig ;). Annemiek, wat een vrolijke blog! Fijn dat je ouders zo kunnen komen en dan ook nog al jullie kinderen te zien krijgen. Dat wordt toch steeds zeldzamer, hier althans.

8:56 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?