woensdag, januari 07, 2009

Stress en ijs

Sommige dagen kunnen maar beter in het vergeetpotje gaan en gisteren was zo een dag op mijn werk. Teveel stress, niet goed voor de gemoederen. Meer kan ik er momenteel niet over zeggen, hopelijk morgen beter!



Ik had het weerbericht niet gezien, en was vanmorgen verrast door het ijs. De scholen waren zelfs dicht, dus Niels kon rechtsomkeer terug naar bed gaan. Toen ik de honden uitliet kwam ik er wel achter waarom de scholen dicht waren. Je kon schaatsen bovenop de sneeuw. We hebben een flinke lading zout op de oprit gegooid, en nog ging Micky bijna zijwaarts met de auto de oprit af.

Lessen zouden vandaag weer beginnen, maar het was voor vanavond afgezegd.
Zo had ik onverwacht een dag samen met alle drie de jongens. Nou ja, een halve dag dan, want ze slapen nogal lang.

Labels: , ,

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Het was inderdaad glibbereb en grijden en ice hakken vandaag. ook hier waren de scholen dicht.

Maar we zijn er nog niet de winter is amper halver wege...

Hopelijk gaat het morgen beter op je werk.
gr petra

11:05 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Sterkte morgen en hoop het beter is dan vandaag !

Groetjes

11:26 p.m.  
Blogger kastelke said...

Jakkes, zo'n ijs, dat vind ik zo gevaarlijk! (ik viel me ooit een hersenschudding met zo'n weer, met de fiets)

En ja, je hebt zo van die dagen... Daar zullen we ook in 2009 niet van verlost geraken.
Niet te hard kloppen met je kop, want dan heb je ook een hersenschudding. ;-)
Je kan misschien beter buiten sneeuwballen gaan maken, en die tegen een muur knallen. Lucht ook op.

4:24 a.m.  
Blogger Petra said...

Sneeuw vind ik leuk en mooi, maar voor ijs ben ik als de dood. Maar goed, dat ze dan alles gesloten hebben.

4:35 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?