zaterdag, december 13, 2008

Tas

Van Petra kreeg ik een zogenaamd 'stokje' door, waar je een opdracht krijgt om over te bloggen, en dat dan ook weer doorgeeft aan iemand anders.
Het 'stokje';
- Kieper je tas om en benoem wat je ziet
- Plaats een link naar diegene van wie je het stokje kreeg.
- Belast 3 andere log-genoten met deze opdracht en verwittig ze!
- Link naar deze 3 loggers

Nu weet ik niet wie er interesse in zou hebben wat er in mijn tas zit, maar hier gaat hij dan; in mijn handtas zit erg weinig, want meestal prop ik wat ik nodig heb in mijn jaszakken en laat ik mijn tas thuis.
In de tas vindt ik een stel kassabonnetjes, pleisters (nog een gewoonte van toen de kinderen klein waren, altijd een pleister bij je hebben), een nagelknipper, oude batterijen (huh?), geheugenkaartje van het fototoestel (daar was ik laatst naar op zoek), een pennedop zonder pen, en aha! Daar zijn mijn oorbellen die ik kwijt was!



Dan kieper ik ook maar even mijn werktas om, een leuke tas met kikkers erop. De buit valt tegen want die heb ik pas uitgemest. 2 medicijnenboeken, een agenda, lineaal (geen idee waarom), stetoscoop, naamplaatje van TC3, en een kocher.



Dan gaat het stokje verder naar Petra in NC, Sylvia, en Sue.

- Kieper je tas om en benoem wat je ziet
- Plaats een link naar diegene van wie je het stokje kreeg.
- Belast 3 andere log-genoten met deze opdracht en verwittig ze!
- Link naar deze 3 loggers

2 Comments:

Blogger Sylvia said...

Leuk hoor Annemieke! Ik had bij diverse andere bloggers ook al de inhoud van hun tas "bekeken". Heb het net gelijk maar op mijn blog gezet. Groeten Sylvia

8:51 a.m.  
Blogger Petra said...

Leuk, dat je het stokje aannam. Grappig om te zien, wat iedereen in haar tas heeft zitten.

5:45 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?