donderdag, juni 05, 2008

Concert

Gisteravond had DaSom haar laatste concert van het high school koor en de koren van de 2 middel scholen. Het was allemaal heel erg mooi! DaSom speelt de begeleiding voor het high school koor op de piano. Ze werd na afloop even in het spotlicht gezet en kreeg een kadobon. Wel leuk hoor. Ze is echt heel goed! Ze kan nu thuis vertellen dat ze een optreden in Amerika gedaan heeft.



Een filmpje; ik had er nog meer gemaakt, maar ze laden zo langzaam.



Tim had gisteravond zijn eerste college les in Engels. Midden in het concert moest ik even weg om hem te halen toen hij klaar was met de les. Zo ver ik hem kan uithoren was het wel goed bevallen. Hij heeft nog een stuk van het concert kunnen meemaken, maar het is aan hem niet besteed.

Vanmorgen had DaSom zich verslapen, maar af en toe zijn er nog spraakverwarringen. Ik had van haar begrepen dat ze het eerste uur les had en het tweede uur vrij, maar het bleek later de eerste twee uur vrij te zijn. Daar kwam ik achter toen we haar bij de school afzetten, nog net op tijd voor het eerste uur. Ach ja. Pa, ma, en ik wilden gaan wandelen en besloten naar Buttermilk Falls te gaan. Het was weer supermooi. Hoe vaak we ook in de parken komen, het blijft mooi.

We hebben rustig aan gelopen, en waren na een uurtje weer terug. Ik had om het middaguur een tandartsafspraak, en we hadden nog tijd genoeg. We zijn bij McDonalds koffie gaan drinken en hun lekkere yoghurt parfait gegeten. Er zat weer een groepje ouderen de politiek te bediscusieren.

Daarna nog even naar Lowe's voor wat dingen voor pa, en naar de tandarts. Nog nooit heb ik bij die tandarts zo lang hoeven wachten! Ik stond op het punt om een nieuwe afspraak te maken, maar toen riepen ze me naar binnen. De tandarts kijkt even, en het schoonmaakwerk wordt door een hygieniste gedaan. Deze tandarts is zo grappig, "niks kapot gemaakt deze keer?" vroeg hij. En hij had het over mijn "maturing teeth" en dat ik wel een keer nog 5 kronen nodig zal hebben. Dat laatste kan ik niet mee lachen, maar de rest wel.
De hygieniste had vanalles te vertellen. Het zou een goed gesprek geweest zijn als ik antwoord had kunnen geven :)

Nou, hoeveel foto's van watervallen kun je op je blog zetten?





Heel veel als je er 150 in de buurt hebt!

Dan nog maar een foto van pa en ma.... met een waterval op de achtergrond.

Labels: ,

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Leuke foto van je pa en ma met die waterval op de achtergrond, zien er uit als erg leuke mensen.
Mooi dat concert ! ziet er ook heel chique uit allemaal.

Ik had vroeger een tandarts die tijdens de controle minstens 5 nummers van kiezen opnoemde en na afloop wanneer ik me helemaal zat voor te bereiden op het ergste, zei: alles prima kom over een half jaartje maar terug, kon er pas om lachen als ik uit de stoel was ;-)

9:53 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik heb er toch echt nog geen 150 gezien. Kan dus nog even vooruit... Maar we krijgen strakt mega veel bezoek dus zullen we nog wel een paar bij komen..

gr petra

11:56 a.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?