maandag, juli 26, 2010

Rustiger

Wat een verschil de ene dag op de andere kan zijn. Zo zaten we gisteren weer uit onze neus te peuteren om een uur of 6 en hadden al nachtmerries van deja vu. Zo begon het zaterdag ook. Gelukkig bleef het rustig. Gewoon lekker bezig, maar niet te druk, en de laatste patient verliet de urgent care om kwart over tien. We konden zelfs een klein beetje voor het officiele einde van de dienst naar huis. Dat hadden we wel vediend vond ik.

Dan nog een keer een filmpje van de waterglijbaan. Blijkbaar werkt het wat minder goed als je een t-shirt aan hebt.



Gelukkig alleen wat blauwe plekken als gevolg.

Labels: ,

6 Comments:

Blogger Petra said...

Grappig, die glijbaan.

8:04 p.m.  
Blogger Bibi said...

Ik moet er stiekem wel om lachen, die glijbaan;-)

10:45 a.m.  
Anonymous Bianca said...

Ha ha, wat een grappig filmje, maar wel een beste smak zo pfff doet bijna pijn als je ernaar kijkt alleen al.

12:53 p.m.  
Blogger Ymkje said...

Leuk die glijbaan :) Ben je blij dat je de overstap hebt gemaakt wat werk betreft?

8:28 p.m.  
Blogger Annemiek said...

Ymke; ik ben er nog altijd blij mee. Ik zal binnenkort er eens wat meer over schrijven.

9:06 p.m.  
Blogger Annemiek said...

Ymke; ik ben er nog altijd blij mee. Ik zal binnenkort er eens wat meer over schrijven.

9:06 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?