zondag, juli 25, 2010

Laat!

Gisteravond (of beter, vanmorgen) was ik om half drie thuis. Mijn hemel, zo lang houdt ik het niet eens op een feestje uit! Dit was voor mijn werk. De deur van de urgent care gaat om 10 uur 's avonds op slot, maar de patienten die al binnen zijn worden geholpen. Dat waren er een stuk of 10. Eerder op de avond zaten we in onze neus te peuteren van verveling, en dan opeens besluit iedereen dat ze maar eens naar de dokter moeten gaan als de zon ondergaat. De meesten waren ook nog niet eens simpele dingen zoals als een zere keel, maar veel mensen met buikklachten die allerlei dingen gedaan moesten hebben en niet alleen maar een recept voor anti-biotica en klaar.
Het was wel een hele lange avond. Een dienst van 8 uur die uitloopt tot bijna 12 uur. Ik tel er nooit op om voor middernacht de deur uit te zijn, maar dit sloeg alles. Hopelijk vanavond beter!

Even een verhaaltje over die lieve man van mij. Een van mijn eerste avonddiensten... officieel eindigt de dienst om 2230. Dat het kon uitlopen wist Micky niet. Toen ik tegen middernacht nog niet thuis was is Micky helemaal naar de urgent care gereden om te kijken of mijn auto ergens in de greppel lag. Hij maakte zich zorgen omdat ik nog niet thuis was. Lief he? Toen hij mijn auto daar nog zag staan was hij gerust. Dus nu bel ik telkens als ik laat zal zijn!

Dan hebben we dit weekend samen met de buurvrouw ook nog een garage sale. Het is mis of raak met die dingen, maar dit is wel een heel erg mis. We hebben wel geadverteerd, maar er zijn gisteren welgeteld 3 auto's geweest. De eerste vrouw kocht een boel spul en ik dacht dat gaat goed. De tweede was de buurman die een doos zucchini kwam brengen, en de derde draaide zich alleen om op de oprit. Dat wordt slepen met de handel naar het Leger des Heils, het komt het huis niet meer in.

Labels:

1 Comments:

Blogger Petra said...

Jemig, dat is inderdaad wel heel laat! Jammer, dat jullie zo weinig verkochten.

2:08 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?