zondag, juli 04, 2010

Voetbal

Ik zou nog een voetbalfan worden. Gewoonlijk kijk ik nooit, maar als Nederland speelt wel. Dan zit ik hier in mijn oranje t-shirt tegen de tv te praten.
Op vrijdagavond op mijn werk vond ik een briefje om John in het ziekenhuislab te bellen. Wat nu dan weer? Blijkt dat hij me wilde feliciteren omdat Nederland van Brazilie gewonnen had. Zo grappig. Hij is een van de weinigen hier die het voetballen volgt, en we kletsten nog even over de wedstrijd.
Gisteren zat ik naar Duitsland-Argentinie te kijken, en Tim en Niels kwamen hun kamer uit toen ik hard "no no" aan het roepen was bij het derde doelpunt voor Duitsland. Die schudden hun hoofd eens een keer.

We wonen hier zo buitenaf, zo rustig, zo ver van criminaliteit zou je bijna denken. Illusie. Een paar dagen geleden is er zo'n 3 mijl hier vandaan een lijk gevonden, althans onderdelen ervan. Politie denkt van iemand die al sinds maart vermist is. Als het die persoon is, is het iemand die ik kende van het ziekenhuis, waar we hem vaker als patient hadden. Creepy.
Niet zo'n leuk einde van een blog dacht ik, dus ik zet maar weer wat tuin foto's erbij. Daar kan ik zo van genieten, om alles te zien groeien. En groeien dat het doet!


Die geraniums onder het "raampje" van de schuur zien mooi uit.



En happy Independance Day!

4 Comments:

Blogger Petra said...

He, bah, allebei onze blogs eindigden dus met een moord :(. Zo zie je maar, je moet overal op je qui vive blijven. Hier zijn de kinderen ook helemaal voor Nederland, dus dat is wel leuk. De meeste mensen, die we kennen, kijken ook, voetbal is hier best populair.

12:41 p.m.  
Anonymous Bianca said...

Moorden gebeuren overal helaas (afkloppen pfff)
alleen wat landelijker zal het langer duren voor ze je vinden (of in onderdelen) brrr

Wat een mooie bloemen !!

6:38 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Het is natuurlijk erg, maar zoals jij het schreef moest ik toch wel lachen "een lijk ... althans delen er van".
Gestoorde mensen zal je overal wel tegenkomen. Hopelijk vinden ze de dader.

En ondertussen moet jij maar heerlijk genieten van je tuin! Prachtig vind ik die!

5:54 a.m.  
Blogger Petra said...

Dat is minder zo dicht bij waar je woont inderdaad.

Mooie tuin heb je toch! Prachtig alle bloemen.

12:01 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?