zondag, april 20, 2008

Nog een schildpad

Nog anderhalve week, en dan zit het semester erop. Ik ben zoooo klaar met die statistiek. Gelukkig hebben we iemand die ons bijles geeft, dan snap ik het een heel klein beetje meer. Daar ben ik vanavond naar toe geweest. Het blijft moeilijk maar zo ploeter ik er toch doorheen. Gelukkig hoeven we niet elke formule te onthouden, maar doen we alles met ons super-rekenmachientje, dat inmiddels lang niet meer zo intimiderend was als in het begin.
Dus... nog even er tegenaan. Het mooie weer helpt niet mee om me geconcentreerd op studeren te houden!

Vanmiddag hebben we een wandeling gemaakt in Cass Park, een pad langs het water. De kinderen sleepten we ook mee, wandelen is nooit favoriet, maar ze weten er toch altijd wat leuks uit te halen.
Onderweg kwamen we deze schildpad tegen, die wat beter stil bleef zitten:



Het is "Gaia the turtle", onderdeel van de kindertuintjes.

Labels: ,

4 Comments:

Blogger Petra said...

Nou, jij liever dan ik met die statistiek! En ha ha, misschien moet je hierheen voor een levende schildpad, maar hij is mooi, hoor, die Gaia!

9:40 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Het is inderdaad een lastig iets hoor statestieken.

Kan me voorstellen dat het weer inderdaad er geen goed aan doet, maak ik vind het heerlijk hoor..

gr petra

10:07 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Verschrikkelijk statistiek ;-)

Leuk gemaakt die schildpad, lijkt ook behoorlijk groot te zijn.

10:09 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Nog even doorbijten met die statistiek!

Groetjes,

10:09 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?