zaterdag, maart 24, 2007

Eiland

Een tijdje geleden had Elke me een 'blog stokje' gegeven, een vraag om te beantwoorden. De vraag : Met welke 3 personen zou jij wel eens enkele dagen op een onbewoond eiland willen belanden, en vooral: waarom met die persoon?

Best een moeilijke vraag hoor.
Ten eerste moet ik dat eiland even beschrijven. Er is een prachtig zandstrand, blauw water, eten en drinken in overvloed, een zacht bedje van mos, en geen stekende of bijtende beesten. Er spoelen een paar snorkels aan, samen met een paar goede boeken in een zip-lock zak, en er staat een jacuzzi onder de palmbomen.
Als dat er allemaal niet is wil ik op het eiland zitten met iemand die goede survival kennis heeft, maakt niet uit wie. Dat zal persoon 1 zijn.

Als het eiland is zoals ik beschrijf, kan ik niemand bedenken waarmee ik liever op dat eiland zou zitten dan met Micky. Waarom? Omdat we veel te weinig tijd alleen samen hebben. Een paar dagen alleen zou goed zijn.

Dan moet ik nog een derde persoon bedenken? Moeilijk hoor. Ik denk dat ik Mike Rowe zal kiezen, van ‘Dirty Jobs’. Die is niet bang om zijn handen uit de mouwen te steken en heeft een goed gevoel voor humor. En hij is ook wel aardig om naar te kijken. Daar zou ik ook wel een paar dagen goed mee doorkomen.
Zoals ik zei, moeilijk!

Dan moet ik het stokje nu verder geven; laat Hilde en Wendy maar eens vertellen met wie ze op een eiland willen zitten!

6 Comments:

Blogger Petra said...

pff, ik zou het ook moeilijk vinden, hoor! Rick zou absoluut een van die personen zijn. Moet wel lachen om je survival persoon, doet me aan een van die "rugged" survival spelers denken.

9:16 p.m.  
Blogger Petra said...

Ik ben ook nog aan het verzinnen met wie ik op het onbewoonde eiland wil zitten ;-) De laatste is wel een grappige van jou. Ik moet ook altijd lachen om hem. Hij is toch van de meest vieze baantjes? Erg leuk altijd.

9:25 p.m.  
Blogger Annemiek said...

Ik had er een link bij moeten doen van Dirty Jobs, bij deze dan: http://dsc.discovery.com/fansites/dirtyjobs/dirtyjobs.html
(ik zie dat hij ook nog eens maar 1 dag ouder is dan mij :)

9:31 p.m.  
Blogger kastelke said...

Micky zal heel erg gelukkig zijn als hij dit leest! Wie weet neemt hij je als 'beloning' wel mee naar een eiland?
Weet je dat je in Antwerpen een eiland kan huren?
http://www.lakonia.be/

3:16 a.m.  
Blogger Annemiek said...

Kasaka; maar goed dat je man 1 van de personen is, op sommige dagen zou ik echter liever alleen op een eiland zitten :)

Petra; ik ben benieuwd naar jouw lijstje. Zo meteen zit je wel op een bewoond eiland :)

Elke; ik heb het hem wel verteld, hij kan het toch niet lezen in het Nederlands, hihi ik kan hem van alles wijsmaken.

8:01 p.m.  
Blogger Annemiek said...

O, ik het eiland in Antwerpen even bekeken op de site. Leuk, voor als het echte niet vooradig is.

8:01 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?