maandag, maart 12, 2007

Zonneschijn!

Alle klokken in huis waren een uur vooruit gezet, behalve onze wekker. Om kwart voor zeven werd ik wakker, en realiseerde me dat opeens. Toen was het opeens kwart voor acht, en trommelde ik gauw iedereen wakker. Tim bleek ziek te zijn, en Niels voelde zich ook niet helemaal lekker, dus ze bleven fijn in bed. Micky was de enige die laat was.
TC3 heeft vrij deze week, dus ik had geen leerlingenbegeleiding vanmorgen. Bart is ook de hele week thuis, ook wel fijn. Ondertussen zijn Tim en Niels er weer goed aan.

Het was een heerlijk weer, en ik heb een eind met de hondjes gewandeld. Wat hebben ze nu veel te snuffelen, want er zijn extra veel dieren met dit mooie weer. Later heb ik in het bos achter nog een keer met hun gelopen, met de sneeuwshoenen aan. Er ligt daar nog altijd zeker 20 cm sneeuw. Het ging heel goed, tot ik een keer struikelde. Ik liet Bitz per ongeluk los, en die ging meteen haar neus achterna. Ik er achteraan, al glijdend de berg af. Gelukkig ging ze niet ver, ze had een hol gevonden. Jeetje, het zijn toch echte beagles. Ze zouden het goed doen met jagen. Kibbels ging het hol eens beter onderzoeken, en haar hele hoofd verdween erin. Wie er woonde zijn we niet achter gekomen, misschien een vos. De konijntjes (Eastern cotton tail) die hier zitten graven geen holen. Of misschien was het gewoon een groundhog hol(marmot).

5 Comments:

Blogger Petra said...

Die neuzen zijn super van Beagles ;-) Je gaat je dan inderdaad afvragen wat ze nou geroken hebben.

8:35 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Goh dat er nog zoveel sneeuw ligt. Beagles zijn leuke beesten, dat komt erg in jouw verhalen naar voren. Fijn dat de zieken weer aan de betere hand zijn. Groetjes...

7:50 a.m.  
Blogger Petra said...

Inderdaad geen konijnenholen hier, je mag hopen, dat het geen vos was ;). Lekker op sneeuwschoenen lopen, goeie exercise. Maar de warme temperaturen zijn wel heerlijk, jammer, dat ze nog niet blijven duren. Beterschap voor Tim en Niels!

7:53 p.m.  
Blogger blips said...

Beterschap gewenst. Beagles vind ik ook zo leuk.

10:34 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Je vraagt je inderdaad af wat ze geroken hebben. Gelukkig liep Bitz niet te ver, want voor hetzelfde geld had je nog een heel eind achter hem aan kunnen lopen!

Groetjes,

Hilde

11:20 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?