woensdag, maart 14, 2007

Water

Vanmorgen in een lekker weertje een lange wandeling gemaakt met de hondjes. Heerlijk met een warme wind in mijn gezicht. Voor Kibbels en Bitz ook lekker, want de afgelopen maand hebben ze niet genoeg beweging gehad.

Ik had afgesproken voor lunch met 2 vriendinnen, tevens collega's van andere afdelingen, bij Chili's. We zien elkaar niet zo vaak, en er was heel wat bij te kletsen. We hebben 2 1/2 uur gezellig zitten te wauwelen over van alles en nog wat. We moeten dit gewoon vaker doen, maar het is moeilijk genoeg met de onregelmatige dagen die we werken.

Toen we bij het restaurant weg gingen was het afgelopen met het mooie weer, en regende het pijpenstelen. Samen met de warme temperaturen smelt de sneeuw zo in een sneltreinvaart. Toen ik thuiskwam waren ze met een grote graafmachine de greppel bij onze brievenbus uit aan het graven. Er bleek zich een ijsdam in de greppel gevormd te hebben, en daardoor stroomde er een riviertje voor de brievenbus langs in plaats van er achter. Maar goed dat ze het gezien hebben. Als er gevaar voor overstromingen is rijdt er iemand van het highway department rond om de boel in de gaten te houden en
in te grijpen waar nodig.



De kabbelende beek is wild water:


Ik geloof dat ik al eerder zulke filmpjes heb geplaatst, maar het blijft toch wel indrukwekkend wat water kan doen.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Om me bij Wendy aan te sluiten, ja dat is een verschrikkelijk gezicht. Machteloos voor je je door al dat natuurgeweld.
Gezellig zo even lunchen en dan helemaal bij Chili's mjammie...
Hé Annemiek een fijn weekend.

2:26 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Amai, dat is even slikken!

4:00 p.m.  
Blogger Petra said...

Leuk, he zo'n lunch met vriendinnen, heb er vanmiddag ook een op. Inderdaad doen we dat eigenlijk veel te weinig! Hier wordt het morgen 21 graden (C) kouder, dan gisteren!! Bah! En regen, dus we hebben ook een flood watch. Ik ga maar kasten opruimen, dan ;).

4:33 p.m.  
Blogger Annemiek said...

Wendy; jee, vreselijk ja. Hier zou ik ook niet graag in zo'n stroom vallen.

Mary-Ann; jij ook een fijn weekend!!

Lilimoen; hallo hier!

Petra; lekker he, zo even met vriendinnen lunchen. Echt een van de "mental health" dingen voor mij. Hier is het ook opeens kouder, wat een schok. Ha, je gaat nog wat nuttigs ermee doen. Knap!

8:10 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?