vrijdag, februari 02, 2007

Ski dagen

Gistermorgen was er al vroeg een "charge nurse" vergadering om 7 uur. Meestal sta ik er niet voor op, maar we hebben een nieuw afdelingshoofd (director), en ik wilde eens horen wat ze allemaal te vertellen had. Het tijdelijke hoofd dat we hadden was na 1 maand al weer weg. In de 13 jaar dat ik er werk hebben we er zeker al 6 of 7 gehad, ik ben de tel kwijt.
Ze praatte enthousiast, en vol energie, dus hopelijk zal het goed gaan.

Later in de morgen ben ik gaan skien, weer lekker even. Het was koud maar zonnig, en na anderhalf uur was ik goed verkleumd.


Lege pistes


Nou ja, bijna leeg dan.

Overal werd er sneeuw bij gemaakt.


Voordat ik ging was ik aan het twijfelen, alles bij elkaar is het anderhalf uur rijden, en ik had thuis zo veel te doen. Ik was toch blij dat ik even gegaan was, en aan mijn "need for speed" is weer voldaan. Nou ja, zo hard ga ik ook alweer niet. Als ik met de kinderen ga lig ik ver achter, maar naar mijn gevoel ga ik hard.


's Middags aan mijn huiswerk en werk in huis gewerkt, en met de hondjes gewandeld. 's Avonds hebben we een video film van '97 zitten kijken, dit na aanleiding van wat foto's die pa gestuurd had van de kinderen toen ze klein waren. Zo leuk om nog eens te zien en we hebben flink gelachen. Alleen zijn het niet alleen de kinderen die nu 10 jaar ouder zijn, maar ook wij, en het is te zien...
We zagen ook de hoeveelheid sneeuw die er toen lag: een halve meter en Biego verdwijnt erin. Dat hebben we al jaren niet meer gehad.


Vanmiddag had ik met Bart afgesproken bij Greek Peak om te skien. Toch wel leuk dat hij nog eens met ma wil gaan. We hebben fijn anderhalf uur op goede sneeuw geskied. Het was bewolkt, maar warmer dan gisteren.


Voor wie er dit weekend de Super Bowl kijkt: een van de advertenties die uitgezonden wordt, is door een Ithaca College student geschreven. Hij was de winnaar van een competitie waar ze suggesties voor advertenties konden insturen. Het gaat over hoe sommigen zich voelen als het football seizoen voorbij is.

Sterretjes: skien natuurlijk, en herinneringen ophalen.

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat een mooie foto's, ik zie je naar beneden gaan. :)

8:45 p.m.  
Blogger kastelke said...

Annemiek, groot gelijk heb je dat je af en toe ook eens even aan jezelf denkt, en de dingen thuis laat voor wat ze zijn. In ieder geval ziet die piste er heerlijk uit!
En hopelijk heb je nu met die baas wat meer succes, en is het een blijver!

12:54 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik ben nog nooit wezen skien, maar als ik hier de pistes zie net zoals deze foto's dan geloof ik toch dat ik het eens moet proberen.

Eigenlijk is het toch triest dat je de tel kwijt raakt.. Is het zo'n zware functie of hebben ze telkens niet de juist persoon op die plek?

gr Petra

11:51 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Om me bij Wendy aan te sluiten...wat doe ik hier in W'veen ? Wat een mooie foto's en veel sterretjes...Fijne week !

5:13 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hier ook (beetje) sneeuw, maar geen bergen... dus geen lol! Lang geleden dat ik nog eens ben gaan skien... Je hebt veel geluk dat je pistes in je buurt vindt, hoor! Lijkt me heerlijk dat je er eventjes uit kan en aan je 'need for speed' kan werken ;-) Dat nemen ze je niet meer af! Je huishoudelijke klussen lopen niet weg! Daar kan je morgen ook aan werken!

Groetjes,

Hilde
www.hilde.verenigdestaten.info

8:27 p.m.  
Blogger Annemiek said...

Blips; zie je me gaan :) Ik zal een keer een filmpje proberen.

Elke; de batterijtjes moeten op een of andere manier toch opgeladen worden.
Ik hoop ook dat we een blijver hebben met deze baas, tenminste, als ze goed blijkt te zijn.

Petra; nu zo in een sneeuwgebied zit moet je echt eens proberen te skien. Kijk ook eens op http://www.nylearntoski.com/

Wat die afdelingshoofden betreft, ik denk wel dat het een moeilijke functie is. De laatste is er zeker 5 jaar geweest, ze was echter harder op een andere afdeling nodig, vandaar dat we haar kwijt zijn geraakt.

Wendy & Mary-Ann; ik probeerde jullie niet jaloers te maken hoor :) Waddixveen en Drente hebben toch ook hun leuke plekjes en die blauwe lucht is hier maar zeldzaam hoor!

Hilde; helemaal mee eens dat het huishouden niet wegloopt, deed het dat maar. (overmorgen kan ook nog :)

8:59 p.m.  
Blogger Petra said...

Hey ik had hier wel een berichtje geplaatst. Helaas had blogger wat problemen. Kijken of het nu wel wil lukken.
Vond de foto's namelijk zo mooi en uitnodigend.....

5:36 a.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?