zondag, januari 14, 2007

2 jaar bloggen

10 januari is gekomen en gegaan, maar was een beetje een mijlpaaltje, het is namelijk 2 jaar geleden dat ik aan het bloggen sloeg. Het begon met een reisverhaal, en dat is verder uitgelopen tot een blog.

Net als Petra in North Carolina vandaag schrijft in haar blog; in de eerste plaats was het bedoeld voor de familie, maar ondertussen zijn er lezers bijgekomen, en zijn er zelfs een paar persoonlijke ontmoetingen geweest. Ik lees verschillende blogs dagelijks, en ik had me toen ik begon nooit voor kunnen stellen dat je zo met mensen mee kunt gaan leven, mensen die je nooit in levende lijve hebt ontmoet en waarschijnlijk ook nooit zou ontmoeten was het niet voor internet.

Computeren is nooit mijn sterkste kant of grootste interesse geweest. Toen we zo'n 8 jaar geleden op mijn werk begonnen met alle documentatie per computer te doen was ik zo gefrustreerd dat ik er bijna mee kapte. Inmiddels is het een stuk beter, en kijk eens aan, vandaag heb ik zelfs geleerd om hier links in de tekst te zetten. Zoiets simpels, maar toch weer even puzzelen hoor. Dat gepuzzel is juist waar ik weinig geduld voor heb.
Ik wil ook nog even op een nieuwe blog wijzen, dat van pa.

Vandaag heb ik foto's gezet bij het reisverhaal van toen. Deze reis kwam weer boven drijven na een discussie in het allesamerika forum over dwars door Amerika reizen. Ieder zijn meug, maar wij hebben er van genoten, en ik denk dat de kinderen niet snel zullen vergeten hoe groot en gevarieerd de VS is.
Nou, dat foto's erbij zetten was nog een heel pokkewerk, maar het is klaar.

Mijn sterretje voor vandaag: de reis-herinneringen, de lezers, en de medebloggers

8 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Gefeliciteerd met de mijlpaal!! Ik vind het altijd erg leuk om over alles, wat er bij jullie gaande is, te lezen. Ook je verhalen over je werk vind ik interessant. Door blijven gaan, dus!!

9:01 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Gefeliciteerd. Er beginnen miljoenen mensen aan een blog en de meesten komen niet verder dan 3 maanden. Bedankt ook voor het sterretje. Ik vind het ook altijd leuk om commentaar te geven en te krijgen. Zo weet je dat anderen het tenminste ook leuk vinden.
Oh ja foto's bij een verhaal plaatsen is een hoop werk. Ik heb er even naar gekeken en vond er mooie foto's tussen zitten. Het is wel een hele lap aan verhalen. Zal ik echt even voor moeten gaan zitten. Ik vond die oude auto in het gras zo typisch Amerikaans.
Groeten aan de Nordic Walker :)
Tot blogs.

12:22 a.m.  
Blogger Petra said...

Gefeliciteerd met je 2e blog verjaardag. We zijn dus bijna gelijk begonnen!
Kan me voorstellen dat het een hele klus is geweest de foto's erbij voegen. Wel hele mooie foto's. Vond de foto met de kentekenplatenwand erg leuk.

Groetjes Petra

10:12 a.m.  
Blogger Mariska said...

Gefeliciteerd met de verjaardag van je blog! En nog vele jaren, hoop ik.
Ik geniet van je verhalen over de kinderen, van je hondjes, je werk en alle andere mogelijke onderwerpen.
En, inderdaad ... laten we jouw prachtige foto's niet vergeten.

11:43 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Gefeliciteerd met je 2 jaar bloggen
Mijn blog is ongeveer 10 dagen oud.
Het eerste Nordic Walking verhaalje
is (eindelijk) geschreven. Na het lezen en de volgende verhalen gaan alle lezers ook beginnen met N.W.
Sucses.

3:06 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Gefeliciteerd met je mijlpaal. Ook ik blog (eerst bij BNN en nu op weblog.nl)alweer sinds september 2004. Ook voor familie en vrienden om mee te genieten van het USA avontuur. Het werkte voor mij als een soort dagboek ! Ik blijf je lezen, want ik vind dat je leuk maar ook boeiend schrijft. Net als Klaas, ga ik er een keer voor zitten om je verhaal te lezen. Wij hebben met de RV toen 6000 miles afgelegd, veel gezien, en de jongens hebben het er nog over ! Groetjes...

4:53 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ben je enkele maanden geleden beginnen volgen en vind het altijd leuk om je verhalen te lezen. Gefeliciteerd!

Groetjes,

6:40 p.m.  
Blogger Annemiek said...

Fijn dat jullie het blog nog graag lezen. Dat geeft de burger weer moed ;-)

8:10 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?