vrijdag, oktober 28, 2005

Blaadjes harken

Het heeft vannacht flink gevroren, en dat is te zien aan de bomen! Er stond geen zuchtje wind en het regende bladeren. Zo'n drievierde van de bomen zijn opeens compleet kaal. Ik ben maar meteen aan het harken geslagen vandaag. Wat een karwei! Het zijn geen lichte droge blaadjes, maar door alle regen van de laatste tijd is het een natte prut geworden. Ik ben klaar met zoiets de helft en hopelijk doet het mannevolk dit weekend de rest.
Verder heb ik hier in huis maar wat aangemodderd en onderstaande koekjes gemaakt. Het blijkt toch geen succes te zijn bij de kinderen. Wat de boer nie kent eet ie niet...

Er gaat een gerucht rond in deze omgeving (of misschien is echt waar, want er is altijd een kennis die een kennis heeft die haar gezien heeft) dat Whoopi Goldberg hier een huis aan het meer heeft. Ik ben haar nog nooit tegen gekomen, maar Micky heeft een paar kaartjes gekregen om naar een voorstelling te gaan van haar. Ik heb weinig idee wat ik me daar nu van moet voorstellen, maar we zullen vanavond wel zien.

1 Comments:

Blogger Petra said...

Ik ben weer terug van een weekendje naar het noorden, brrr!! Leuke koekjes! En je leerzame dag klinkt ook goed. Never a dull moment, he? Happy Halloween morgen!

7:14 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?