dinsdag, oktober 25, 2005

Alweer Treman Park

Eindelijk was het gisteren een dagje droog, tenminste in de ochtend. Mary en ik hebben een heerlijke wandeling gemaakt in Treman Park. Nog even en dan wordt dat park gesloten voor de winter. De kleuren zijn nu op zijn mooist en door de nattigheid heel diep. De watervallen raasden flink na al die regen, een mooi gezicht. Je moest wel oppassen om niet uit te glijden op de natte bladeren, bijna ging ik onderuit en ik heb een spier verrekt die ik vandaag voel.

Image hosted by Photobucket.com
Watervalletje

Image hosted by Photobucket.com
Dit was vorige week

Ik had 's middags een afspraak gemaakt om de voorbanden van mijn auto te verwisselen voor de sneeuwbanden, dat is gebeurd en ik ben er klaar voor. Let it snow! Wilma is gearriveerd en door 2 stormen die bij elkaar komen (de andere komt van het westen) zou er sneeuw vallen op de grotere hoogtes. Ik ben benieuwd of we hier ook wittigheid zullen zien. Het zou niet de vroegste sneeuw zijn die we ooit gehad hebben.

1 Comments:

Blogger Petra said...

Ik las, dat er bij "ons" ski resort in West Virginia een flink pak is gevallen.

4:10 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?