vrijdag, augustus 12, 2005

Nog altijd warm

Eindelijk heeft het een klein beetje geregend. Het is zo droog dat het gras onder de voeten knappert.
Vandaag was het de laatste dag van zomerkamp, maar Tim had nog een beetje keelpijn en geen zin om te gaan en dus ging Niels ook niet. Ze hebben thuis wat zitten spelen met de Lego en natuurlijk met hun videospellen.
Bart is alle Harry Potter boeken nog eens opnieuw aan het lezen, hij gaat er wel in op.

Nou, flaters slaan kan ik als de beste en zo ook vandaag weer. Ik stond met mijn boodschappen bij de kassa, en had mijn beurs in de auto laten liggen. Gelukkig was Bart bij me, en hij had zijn dikke beurs bij zich. Ik mopper altijd dat hij teveel geld bij zich draagt, maar nu was ik er blij mee. Dat zal ik nog vaak moeten horen denk ik.
Verder was het een rustige dag.
Ik kon mijn papier gaan halen bij de dokter, alle titers kwamen positief terug; ik ben dus voor rode hond, bof en mazelen immuun. Ik kan me niet herinneren dat ik die ziektes ooit gehad heb, maar zal er wel een milde vorm van gehad hebben.

Hier nog wat bloemetjes uit de tuin. Dit jaar bloeit er zo veel, dat ik er lekker van kan plukken en er nog genoeg blijft staan.
Image hosted by Photobucket.com

2 Comments:

Blogger Petra said...

Oh wat leuk de bloemen uit de tuin...... Ook altijd 1 van mijn favoriete bezigheden. Helaas hier nog weinig bloeiends te bekennen, maar volgend jaar vast meer kans. Die blauwe zijn prachtig.
Groetjes Petra

6:17 a.m.  
Blogger Annemiek said...

Dat zijn ook een van mijn favorieten, delphinium.

7:29 a.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?