dinsdag, september 25, 2012

Potje

Toen we op de State Fair waren had ik een paar lotjes gekocht bij de houtdraaiersvereniging, en ik was een paar weken geleden heel verbaasd om een telefoontje te krijgen dat ik wat gewonnen had. Er waren 7 keuzes van potjes en ik wist al niet meer wat ik precies gekozen had. Dus het was echt een verrassing wat ik in de bus ging krijgen. Heel spannend, en kijk aan, dit was hem. Echt prachtig, met verschillende kleuren hout ingelegd.

 

Vandaag was het stralend weer en hebben we een wandeling bij Cornell gemaakt. Boven de hangbrug, en uitzicht op Beebe Lake.
Beneden het beste uitzicht, vanuit het Johnson Museum of Art.


En dan is het morgen weer afscheid nemen van pa en ma!

2 Comments:

Blogger Petra said...

Sterkte met het afscheid!

9:17 p.m.  
Blogger Cardboard Fan said...

Leuk zeg, zomaar een prijs gewonnen, het ziet er mooi uit! De tijd vliegt, ja, sterkte met afscheid nemen.

3:46 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?