zaterdag, juni 02, 2012

Kort reisjes

Het zijn een paar lekker relaxte weken geweest. Dat had ik echt nodig! Nog een paar dagen voordat ik weer moet werken, dus nog even genieten. Het is wel eens lekker om eens vakantie te hebben met alleen een paar kleine uitstapjes en lekker thuis te modderen en wat dingen op orde krijgen. Ik zou zo kunnen wennen aan pensioen of niet werken!
Zo geeft een uitstapje naar het park al een vakantiegevoel.

Muddles is er helemaal klaar voor.

Lekker gepicknicked, en Muddles heeft voor het eerst echt gezwommen, dus zonder met voeten aan de grond. "Kijk mama, zonder handen!"

Voor Memorial Day ging we naar Watkins Glen. Het was een erg korte optocht. 

We hebben wat winkeltjes gekeken, en rond gelopen. Niet zo lang, want zo groot is het ook weer niet.

Bij de haven.

Woensdag gingen Micky en ik 2 dagen naar Old Forge in de Adirondacks. Wat is het daar toch mooi! We zijn er nog nooit zo vroeg in het jaar geweest, en alles was zo fris groen. Weer heel anders dan in de zomer. Er waren ook nog geen zwarte vliegen, die kunnen de boel anders wel verpesten.

Eerst een korte wandeling bij Nick's Lake, een state park.


 Daar zagen we deze lekker liggen zonnen. Zie je de grauwe ogen? Hij zal snel genoeg gaan vervellen.

Overal waren mooie vlinders:



 Dit bord hangt er al een tijd zo te zien, het is helemaal in de boom gegroeid.


Om maar even bij borden te blijven, dit is er een die je niet overal tegen zult komen:

 

Dit bord vonden we wel apart vanwege de locatie: beneden aan een steil wandelpad:

Bij het plaatsje Inlet.

Het uitzicht vanuit ons hotel in Old Forge, heel vroeg in de ochtend met de mist die optrekt van het meer, en windstil.

Donderdag hebben we op de Moose River een eindje gekanoed, heerlijk.En daarna weer terug naar huis, dus maar even heel kort, maar lekker even er tussenuit.



Labels: , ,

3 Comments:

Blogger Petra said...

Prachtig, ik kan me voorstellen dat jullie genoten hebben!

11:21 p.m.  
Blogger Bibi said...

Heerlijk, Old Forge, daar zou ik wel een weekje of wat willen bijkomen. Inderdaad een heel aardig dorpje.

8:28 a.m.  
Blogger Annemiek said...

En je zou er veel inspiratie voor schilderen op kunnen doen :)

8:30 a.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?