donderdag, mei 17, 2012

Vogeltjes kijken

De leerlingenbegeleiding zit erop, en opeens heb ik nog maar 1 part time baan en veel tijd. Deze week heb ik zowaar 5 dagen achter elkaar vrij (dan het weekend werken, en dan 2 weken vakantie!). Ik was er wel aan toe hoor. Ik had allerlei plannen voor de week, maar er is lang niet alles van terecht gekomen. De tuin is een eindje op weg naar toonbaar, het gras groeit zo hard er is geen bijhouden aan, en ik heb planten ingeslagen bij mijn favoriete plantenwinkel.
Gisteren had ik nog een eind-van-het-schooljaar-vergadering, en tussen Micky naar zijn werk brengen (en eerst zijn auto bij de garage afleveren) en de vergadering had ik een uurtje over. Aangezien ik in de buurt van Sapsucker Woods was ben ik daar een rondje gaan lopen. Ze hebben 2 webcams, eentje staat op een haviksnest op de universiteit, en eentje staat hier op een reigersnest.
Hier is het nest, boven in een dode boom midden in het meer;
 


Ma staat in het nest de wacht te houden.


Zoekplaatje; er zijn op bovenstaande plaatje 2 herten te zien. Als ze niet bewogen hadden was ik er zo langs gelopen.


Ze zijn hier zo tam, ze trekken zich van bezoekers niks aan.

Labels:

2 Comments:

Anonymous Elke said...

He, wat leuk om die nesten ook eens vanuit een ander perspectief te zien!
En zo van die 'gestolen momentjes' (daar hebben we het ooit nog eens over gehad, herinner je je nog?) zoals dat wandelingetje dat je dan maakt, die zijn toch heerlijk he?!
Geniet van je vrije dagen! Het weer zit in ieder geval mee!

9:29 a.m.  
Blogger Petra said...

Leuk, he, die nesten? Ik zag laatst een chipmunk in het haviksnest liggen op de webcam.

2:24 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?