zondag, oktober 02, 2011

Nat weekend

En... het regent alweer. Afgelopen weekend was het zo warm en stralend weer, dit weekend is koud en nat, en zo is het al bijna de hele week. Er waren vandaag ook wat droge uurtjes en we hebben een korte boswandeling gemaakt. Je moet er toch even op uit. Met dit weer zit ik aan Bart te denken, die momenteel op een 10-daagse werktocht is, en in een tent slaapt. De hele dag buiten aan het werk, en dan 's avonds in een tentje of 'lean to',, dan moet toch alles nat zijn. Hopelijk krijgen ze wel een vuurtje aan de gang zodat ze op kunnen warmen en spullen drogen. Na deze "hitch" nog eentje van 5 dagen en dan zit het erop voor hem. Hier kun je lezen over hun vorige hitch. Volgens mij zat hij in de eerste of bonus crew groep.

Dit is mijn weekend om te werken, maar ik had vandaag onverwacht vrij. Een collega had niet genoeg uren ingeroosterd, en ik heb mijn maximale uren vakantietijd opgespaard. Daar komt dan niks meer bij, en eigenlijk verlies je zo uren. Dus vroeg mijn afdelingshoofd of ik vandaag vrij wilde hebben en mijn collega zou werken. Nou, dat laat ik me geen twee keer zeggen. Dat om het andere weekend werken begint me toch al een beetje de nek uit te hangen. Toen ik nog diensten van 12 uur werkte betekende dat elk derde weekend werken, en dat was beter te doen.

Tim had dit weekend een lang weekend, hij kwam al op woensdag thuis, en is vanmiddag weer vertrokken. Het was leuk om hem thuis te hebben, en ook Niels vindt het altijd leuk. Hij zal dat niet zo snel toegeven, maar ze zitten dan altijd leuk te kletsen en lachen, dat gaat goed tussen die twee. Gisteravond hebben we nog eens ouderwets een spelletjesavond gedaan, we speelden scrabble. Een spel waar ze vroeger niks aan vonden, maar nu wel, en we hadden de grootste lol. Heerlijk!

1 Comments:

Blogger Petra said...

Grappig he, dat de jongsten inderdaad niet snel zullen zeggen, dat ze hun broer/zus missen. Ik zie het bij Saskia echter ook, ze leeft echt op als Kai thuis is.

8:07 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?