zondag, juni 20, 2010

Zolang geleden al?



Wie kent hem niet? De film Jaws. Het is niet te geloven, maar het is vandaag 35 jaar geleden dat deze film uitkwam. Het was de eerste film die ik in de bioscoop ging kijken. Pa was zo goed om me met een stel vriendinnen te brengen, en aangezien hij ook van films houdt bleef hij ook kijken (de enige vader van het vriendinnengroepje die altijd klaarstond om ons te brengen en halen).
Datzelfde jaar gingen we naar het strand op vakantie. Ik heb mezelf moeten overtuigen dat er in de Noordzee geen haaien zitten, en had een keer toch nog zo ongeveer een paniekaanval waarbij ik het water uitrende. De film had wel indruk gemaakt!

Pa, vaderdag wordt nog wel eens overgedaan!
En ook nog: ik heb vandaag een tafelzaag leren gebruiken en heb nog 10 vingers :)

Labels:

4 Comments:

Blogger Petra said...

Wow, 35 jaar alweer, ik kan me inderdaad herinneren, dat ie uitkwam, maar heb hem nog nooit gezien.

6:28 p.m.  
Anonymous Hilde said...

Net zoals Petra heb ik hem nooit gezien. Ik was ook pas 10j en het leek me een gruwelijke film, waar ik nog lang nachtmerries van zou krijgen...

Groetjes,

10:48 a.m.  
Anonymous Elke said...

En die vingers staan ook nog allen aan je hand? LOL Flink van je hoor! Wat heb je gemaakt met die tafelzaag?

Voor Jaws was ik nog wat jong, maar ik heb hem nadien wel op tv gezien. Heel erg spannend!

12:12 p.m.  
Blogger Annemiek said...

Goh, dat er echt nog mensen zijn die hem niet gezien hebben :)

Elke; ze staan echt nog aan mijn hand.
Ik heb plinten gezaagd. Wat een werk om die passend te krijgen met de juiste hoeken!

7:46 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?