donderdag, februari 25, 2010

Sneeuwdag

Onze beurt deze keer om een grote sneeuwstorm te krijgen. De scholen zijn dicht, Micky heeft vrij, en gelukkig ik ook, dus niemand hoeft de weg op.

Het ziet allemaal mooi uit, en ik heb met de hondjes een stukje door het bos gelopen. Muddles vindt sneeuw geweldig!



Niels heeft zijn kasten eens uitgemest, zomaar spontaan. Ongelooflijk wat er nog een kinderspeelgoed in huis staat. Er zijn dingen die hij niet weg wil doen, dus dat is de zolder op. Het begint al net zo te gaan als vroeger thuis, maar zo is het tenminste uit het zicht.


Op deze dingen hebben we zitten te puzzelen. Die zet ik op Craigslist, en wil ik niet meer zien.

Zo hebben we een dag verplicht thuis zitten goed besteed aan het opruimen. Al is er nog veel meer te doen!

Labels: ,

3 Comments:

Anonymous www.vandijkjes.punt.nl said...

Super dat hij is aangenomen zeg. Shirley heeft ook een applicatie voor Binghamton ingevuld.

Wat een sneeuw he. Hier ook scholen dicht maar ik moest wel werken, maar ik vind het heerlijk.

gr petra

8:25 p.m.  
Anonymous Bianca said...

gefeliciteerd dat hij aangenomen is !!

Leuk is dat hondjes in de sneeuw ! hier is het al weer weggesmolten maar volgende week geloof ik weer kans op sneeuw.

9:01 p.m.  
Blogger Petra said...

Eigenlijk moet ik ook heel hard zo'n opruiming houden! Saskia is op gang, maar ook Katja heeft nog zoveel spul, waar ze veel te oud voor is. Ooit. Hier buldert de wind rond het huis, brrr, ik ben blij, dat de sneeuw ons dit keer miste.

10:25 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?