zaterdag, februari 06, 2010

En toen waren er 3

Kibbels zat gisteravond weer klaar in de tas om met Tim mee te gaan:


Heeft ze een voorgevoel?

Die foto van gisteren?
Dat was puppy eten voor haar:


Een naam heeft ze nog niet.




Yep Bitz. Ze komt bij ons wonen.






5 minuten na aankomst sliep ze. Kibbels waakt.

We zijn gek zie ik sommigen al denken. Een beetje wel misschien.
Een paar weken geleden kwam ik thuis, en Micky zat naar bruine labrador puppies te kijken op de computer. Onze puppy zei hij. Ik had het toen nog niet door dat hij het meende. Hij had al tegen zijn collega gezegd dat we een van hun puppies zouden nemen. Zomaar. Och een beetje heb ik wel tegen gesputterd maar niet veel. We hadden al een keer tegen elkaar gezegd dat we een keer een puppy erbij zouden nemen, alleen dacht ik niet dat het zo snel zou zijn. Ik geloof dat Micky een beetje last heeft van het langzaam leeglopende nest.
Dus vanmiddag werd puppy gebracht, en daar is ze dan. Nu nog een naam. Niels wil Muddles. Hm.

Labels:

5 Comments:

Anonymous www.vandijkjes.punt.nl said...

Wat een moppie!!

Veel plezier ermee. gr petra

8:37 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hoe schattig! Proficiat met jullie gezinsuitbreiding.

Volgens mij moet je voor je zoon een andere tas gaan kopen, want deze zou perfect dienst doen als hondenbedje/-dekentje. ;-)

3:40 a.m.  
Blogger Petra said...

Wat een scheetje...
Echt te leuk! Inderdaad een hoog knuffel gehalte.
Heel veel geluk gewenst met "hondje zonder naam" ;-)

3:11 p.m.  
Anonymous Bianca said...

GEFELICITEERD !!! wat een schatje, daar kun je toch alleen maar heel gelukkig mee zijn ? super !!

8:34 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een schatje. Ach een hond erbij moet toch kunnen??
Wij hebben momenteel een logeetje, het broertje van onze Rex, en zondag gaat hij (helaas)weer terug, we zullen hem missen.....

Gr. vanuit Florida,
Annewiep

1:22 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?