zondag, februari 14, 2010

Sneeuw pup

Hoewel er nog wel meer te schrijven is, gaat deze blog alweer over hondjes. Kibbels en Bitz beginnen heel langzaam aan Muddles te wennen. In het begin wilde Kibbels nog niet eens uit hetzelfde kommetje drinken als haar. Als Muddles eraan gezeten had gooide Kibbels het water omver zodat we er nieuw water in moesten doen voor Kibbels. Bitz en Muddles beginnen nu wat te spelen, wat soms nogal ruw eraan toe gaat, en dan springt Kibbels er tussen.

Muddles heeft ontdekt dat sneeuw heel leuk is. Zo'n 5 minuten lang, daarna begint ze te bibberen van de kou.



Kibbels staat klaar om te gaan wandelen, maar Ukkie heeft andere plannen...


6 Comments:

Anonymous Bianca said...

Slecht blog om te lezen voor mij nu hoor ha ha, zag gisteren een 4 maanden oude pup van een grote hondensoort op de fleamarket (van een goede fokker/verkoper overigens) echt, ik had haar bijna meegenomen, zo lief !
Ik vind dat zo gaaf van pups, het ene moment zijn ze druk in de weer en een seconde later zijn ze ergens neergeploft en diep in slaap.
Leuke naam trouwens !

10:24 p.m.  
Blogger Mariska said...

Aaaahhhhh, wat een schattig stel.
Heerlijk dat rondspringen in de sneeuw.
Na onze volgende vakantie (maart) gaan we serieuze plannen maken voor onze hond.
Ben benieuwd wat ervan gaat komen!
Heel veel plezier en geluk met jullie laatste gezinsuitbreiding.
Wat een schatje!

6:07 a.m.  
Blogger DixieChick said...

LOL - ik lig hier helemaal in een deuk om het filmpje waarin Muddles aan de riem loopt te trekken en zo Kibbels door de kamer sleept. Wat een heerlijke pup, ik zou er zelf bijna eentje bij willen.

8:46 a.m.  
Blogger Petra said...

Wat een scheetje. Nou die brengt wel leven in de brouwerij. Prachtig om te zien.

8:59 a.m.  
Blogger Petra said...

Wat een heerlijk beestje! Ik moest ook hardop lachen van de riem filmpjes. Arme Kibbels, ze staat er ook echt zo bij van "wat overkomt me nou?"

3:10 p.m.  
Anonymous www.vandijkjes.punt.nl said...

Ik moest wel lachen om dat omgooien van het water. Zo leuk om een puppie te zien spelen. Alleen na ruim 2 jaar hier in huis springt die van ons nog steeds als een klein pupiie rond. Vergeet dat ze inmmidels 60 pound weegt.

gr petra

8:20 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?