zondag, oktober 04, 2009

Diertjes

Nu de bomen en struiken weg zijn hebben we een goed zicht op het veldje.


Dit hert kwam voorbij met 2 jongen (die al behoorlijk groot zijn). Een van de jonkies probeerde bij de mama te drinken, maar die moest er niks meer van hebben.


Het aanwerk voor de sugar shack is dit weekend gemaakt. We hebben de basis gelegd en egaal gemaakt.

De kippen komen af en toe eens kijken of er wat te halen valt;



Micky had een nieuw bedje voor Kibbels en Bitz gekocht. Ze hadden meteen door dat dit voor hun was.




Dat ligt lekker!

Labels: , , ,

5 Comments:

Anonymous Cisca said...

Heerlijk, zo'n dierenlogje. Ik wil zo graag een hond... maar de melkboer stribbelt nog tegen...

9:13 p.m.  
Anonymous Bianca (Hollandranch) said...

Dat ziet er inderdaad uit of dat bedje heerlijk ligt! wat een grappige foto.

Ik blijf het prachtig en heel bijzonder vinden om herten zo dichtbij te hebben al zien de meesten hier al weer heel erg uit naar de opening van het jachtseizoen.

9:51 p.m.  
Anonymous www.vandijkjes.punt.nl said...

Wat een geweldige foto hij ligt er ook echt bij, zo van wie doet mij wat..

Ik kan er ook nog zo van genieten als we hier herten voorbij zien lopen. Gisteren zagen we een cayote, die zie je ook niet zo vaak. Gaaf!

gr petra

10:08 p.m.  
Blogger Petra said...

Zijn bij jullie de bomen dan al kaal? Of begrijp ik het verkeerd? Ik blijf herten en ander wild ook heel leuk vinden om te zien, de Amerikanen zijn er al aan gewend, die stoppen er niet eens voor.

6:16 p.m.  
Blogger Annemiek said...

Petra; nee nog niet kaal, op die plek hebben we bomen weggehaald.

6:34 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?