donderdag, juni 25, 2009

Award ceremony

Kijk eens aan. Krijg ik zomaar een blog award. Of nee, twee zelfs, van Bibi en Dixiechick.



Bedankt hoor!

De bedoeling is dat ik ook blog awards aan 6 blogs geef. Moeilijk hoor, want er zijn er best veel die ik graag lees. En tevens iedereen bedankt die het gebrabbel hier leest. Laatst was het trouwens grappig om te zien dat er "oude bekenden" reageerden waarvan ik al lang niks gehoord had.

Dus... hier zijn de 6 awards (en ik mag er toch wel een paar opnieuw geven he?)

Monique die veel mooie Nederlandse plaatjes heeft en gezellig schrijft.

Bibi die me aan het onkruid eten heeft, en waar ik zeker nog een keer de nieuwe tuinmeubelen moet komen "inzitten".

Dixiechick die een energieniveau heeft om jaloers op te zijn en altijd goed geschreven verhalen heeft die hele essays zijn.

Nataja, pas in mijn lijst toegevoegd en wiens emigratiestappen ik zeker ga volgen.

Cisca, tja alleen al dat snoetje van Kobus is genoeg om je hart te doen smelten.

Petra, het zou een nieuwe slogan kunnen zijn "het leven is niet compleet zonder dagelijks blog van Peet."

Petra in NC die zelfs van vallen in de supermarkt nog een humoristisch verhaal kan maken.

Bianca die het hele andere leven in het Texaanse land laat zien.

Bram die altijd stof tot nadenken heeft.

Ruud en Suzanne die altijd leuke plaatjes hebben, grappige dingen meemaken, en van een mot een vlinder maken :)

Wat? Dat zijn er al meer dan 6? Maar ik ben nog niet klaar... dus aan alle bloggers een super award!

12 Comments:

Anonymous Cisca said...

Dank je wel!

Alleen, je komt toch ook wel bij mij langs omdat ik zo leuk schrijf toch? Het zijn toch niet alleen die foto's van Kobus... ;-)

8:57 p.m.  
Anonymous Bianca (Hollandranch) said...

Dank je Annemiek ! ik lees jouw blog ook heel graag (soms met enige jalouzie als ik je tuin zie ha ha)

10:16 p.m.  
Blogger DixieChick said...

Dank je wel! Wat aardig! Dat is echt een leuke opsteker.

Je zult het vast niet geloven, (of misschien juist wel), maar ik vind mezelf dus lui. Hmm. :)

Ik lees jouw blog ook altijd met veel plezier..ik wou dat ik jouw groene vingers had!

12:24 p.m.  
Blogger Petra said...

Bedankt Annemiek!
Jouw blog staat ook al jaren in mijn vaste lijst. Heb de verhalen van Biego graag gelezen en nu van Kibbles & Bitz. En natuurlijk alles over de kinders, je werk en de reizen die jullie doen. elke morgen kijken we weer of er wat nieuws te lezen is.
Groetjes uit NC
Petra

12:54 p.m.  
Blogger Petra said...

Dank je, leuke slogan, ha ha!! Jij hebt hem trouwens al maar liefst drie keer gekregen, want ik gaf je hem al op de 20e :).

1:44 p.m.  
Blogger Bibi said...

Dankjewel Annemiek:-) En je bent altijd welkom om onze tuinset te komen 'inzitten' hoor, wij zijn maar met z'n tweeen dus dat gaat niet zo snel haha!

2:23 p.m.  
Blogger Bram Hengeveld said...

Bedankt voor het compliment Annemiek! En voor je interessante blog en reacties. Veel van geleerd!

7:32 p.m.  
Blogger Annemiek said...

Cisca; ja hoor, ik kom ook voor de verhalen!

Bianca; in de winter ben ik wel eens jaloers op jullie hoor!

Dixiechick; lui? LUI? Heb je nog een triathalon, cursus of huishoudtaak erbij nodig :)?
Ik wou dat mijn vingers nog groener waren en ik vroeger bij mijn ouders' tuin beter opgelet had.

Petra; ik zal gauw nog een eens een update geven over die 2 boefjes.

Kasaka; ik had het niet gezien, dus ik heb er 3?? Dank je hoor! Ik denk dat ik je blog al las voordat je die PS. erbij schreef.

Bibi; OK!

Bram; leuk dat je ook wat van mij leert :)

7:58 p.m.  
Anonymous Ruud said...

Hey ik mis er eentje :-(

Nou dat valt me toch tegen hoor. Potverdorie.

9:58 p.m.  
Blogger Annemiek said...

Ja, jij moet er natuurlijk ook bij staan. Bij deze dan.

8:35 a.m.  
Anonymous Ruud said...

Gelukkig, nou kan ik met gerust hart aan mijn vakantie beginnen.

1:16 p.m.  
Anonymous Monique said...

Hoi Annemiek,

Ik ben wel erg laat met mijn reactie!! Zó druk geweest met de Countryfair en de nadrukte, dat ik je blog nu pas lees!!

Bedankt voor je blogaward, ik ga morgen ook eens uitdelen.

Ik lees jouw blog ook altijd met veel plezier en vindt het leuk de award te ontvangen.

Groetjes,
Monique

5:05 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?