zaterdag, juni 13, 2009

Triest!

De statistieken geven verschrikkelijke nummers; auto ongelukken staan op de eerste plaats voor sterfgevallen onder tieners. Er is er weer een aan de statistiek toegevoegd hier in de buurt, de nummers vertellen echter geen verhaal.
Een 18-jarige jongen is verongelukt, 2 weken voor zijn graduation van de high school.
Op weg naar de stad komen we langs de plek waar hij tegen een dikke boom geknald is, de bast is totaal van de boom af, en er liggen heel veel bloemen en zijn football t-shirt.
Waarschijnlijk heeft hij te snel gereden, maar er was ook regen en mist.
Ik kan me niet voorstellen wat deze familie nu doormaakt. Zo'n jongen aan het begin van zijn leven, veel te jong weggerukt.

2 Comments:

Anonymous Monique said...

Wat vreselijk Annemiek. Het zet je weer even met beide benen op de grond ... en je beseft weer eens hoe makkelijk zoiets kan gebeuren. Ook met je eigen kinderen, de grootste nachtmerrie van iedere ouder!

Sterkte, ik weet hoe heftig dit kan voelen als het zo dichtbij is.

1:58 p.m.  
Blogger Petra said...

Vreselijk, inderdaad. Een maand of zo geleden was hier ook weer zo'n tragisch ongeluk. Het is wel de reden, waarom ik mijn hart vasthoud, als Katja zulke afstanden rijdt. Jij vast ook met jouw jongens. Ik hoop maar, dat er een beschermengeltje boven onze kinderen hangt.

5:01 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?