zondag, februari 08, 2009

Bezoekje

Dit weekend is het eens een keer boven 0 graden geweest, met als gevolg dat de oprit er vanmorgen zo uit zag:


Je kunt bergaf schaatsen. Ook leuk met de auto!

De hondjes zitten altijd naar buiten te kijken, zogenaamd te waken. Ze wilden niet naar de camera kijken.


Nee, ik kijk je echt niet aan!



Vanmiddag zijn we naar Ruud en Suzanne geweest. Het is ongeveer anderhalf uur rijden van hier. Onderweg bij Penn Yan zagen we een heleboel Amish paard en buggies op de weg. Zeker een stuk of 20, de kerk was denk ik net uit. Jammer dat ik mijn fototoestel niet bij me had, vergeten.

We zijn eerst even bij Bristol Mountain gaan kijken. Het een mooi ski gebied, en ietsje hoger dan Greek Peak. Het ziet er allemaal wat nieuwer uit.
Daarna naar Ruud en Suzanne, waar we ook hun hondjes Fisco en Woody ontmoeten. Hun nieuwe huis ziet er super uit, en wordt zeker een fantastische bed and breakfast. Als het klaar is zal ik er hier ook reclame voor maken.
Bedankt voor een gezellige middag! (en Woody wilde echt wel met me mee! :)

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Dat ziet er spekglad uit!!! Hier ook nog heel winters weer, maar gelukkig wordt er wel elke nacht gestrooid!

Bedankt voor de info betreffende beroertes. Kan altijd van pas komen (hopelijk niet, natuurlijk!!)

Groetjes,

4:54 a.m.  
Blogger Petra said...

Zo leuk die koppies!!
Stug de andere kant op kijkend, hi hi hi.

6:38 a.m.  
Blogger Petra said...

Ha ha, die hondjes! Die oprit ziet er levensgevaarlijk uit, brrr!

10:25 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hoi Annemiek,

Het was weer heel gezellig. We komen zeker ook een keer bij jullie langs. Alleen kunnen we nu die kleine Woody nog niet zolang alleen laten. De wafels smaken (ook vandaag nog ) heeeerlijk. Die Woody houden we toch echt zelf hoor :-)

Groetjes en tot ziens,
Ruud&Suzanne

12:24 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Het is inderdaad nogal ijzig overal. Het is dan al wel een paar dagen boven nul, maar al dat ijs en sneeuw is nog niet zomaar weg. En zo leuk dat het s;nachts nog lekker vriest..

Uhh hoe bedoel je eigenwijze honden..

gr petra

9:31 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?