donderdag, januari 29, 2009

Skien!

Fantastische sneeuw, met een verse laag poeder!





Ik heb geprobeerd een stukje te filmen. Filmen met de camera in de hand en tegelijkertijd skien is niet zo handig, dus ik had de camera aan de rits van mijn jas gehangen. Je moet maar even zijwaarts kijken (of de monitor op zijn zij zetten), en het is nogal een wiebelig beeld. Volgende keer maar de camera aan mijn helm plakken :)



En nog eentje, deze met een paar rechte, en minder wiebelige stukken erin.

3 Comments:

Blogger Petra said...

Hey wat grappig!!! Leuk filmpje, inderdaad je hoofd even draaien ;-)

7:50 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Annemiek, ik ben er zeeziek van geworden :-). Ziet er prachtig uit en wat een plaats. Krijg ook zin om te gaan.

4:43 p.m.  
Blogger Petra said...

Leuk om Greek Peak te zien zo!

5:53 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?