maandag, mei 05, 2008

Mooie dag

Wat een perfect weertje vandaag. Veel zonneschijn met precies de goede temperatuur.
Voordat ik ervan kon genieten had ik eerst een bijeenkomst op mijn werk. Samen met 2 collega's hebben we ons op de lijst gestort die nieuwe verpleegkundigen moeten laten aftekenen. De huidige lijst is 7 pagina's lang en helemaal niet gebruikersvriendelijk. We hebben er flink in geknipt en veranderd. Hopelijk wordt het goedgekeurd door de leiding. Wij moeten er tenslotte mee werken.

Hierna ben ik samen met Micky op Cornell een wandeling gaan maken rond Beebe Lake. Jammer dat ik mijn camera niet meegenomen had. Het is er nu zo mooi met alle bloesems. Een paar van de ganzen hadden al jongen, prachtig om te zien. De kleintjes zaten in een poel water op het pad te spelen.
Voor het eerst zagen we een reiger met een vis die hij net gevangen had. Hij was aan het proberen om hem op te eten, wat uiteindelijk wel lukte, maar de vis was dikker dan zijn nek. Mooi om te zien.

Weer op weg naar huis bedacht ik me opeens dat de voorjaars tweedehands boeken verkoop aan de gang is, daar moest ik toch echt naar toe. Ik heb nog altijd een heleboel boeken in huis die ik niet gelezen heb, maar heb toch weer wat gekocht om deze zomer te lezen. Ik heb me ingehouden en maar 7 boeken gekocht. Het is te doen voor $1.50 per stuk. Elke dag wordt het goedkoper, op de laatste dag een hele draagtas vol voor een kwartje.

Ik kwam er achter dat deze week in ons dorp het grof vuil weggebracht kan worden, dus vanmiddag heb ik de auto ingeladen. De grote containers die er stonden waren al bijna vol. Mensen gooien toch heel wat weg, bij sommige dingen vraag je je af of het niet nog goed genoeg was. Maar ik ben dan ook een pack rat. Van wie zou ik dat hebben?Z

2 Comments:

Blogger Petra said...

Een lekkere drukke dag voor jou! Heerlijk, die natuur, ik denk, dat ik er morgen ook weer eens op uit ga.

4:38 p.m.  
Blogger Dizzymisslizzy said...

Oh heerlijk dat boeken lezen! Ik wil ook weer deze zomer. En nu ik vakantie heb ga ik het gewoon doen ook. Heerlijk de hele dag ongestoord met een boek op de bank :-). Maar voor dat dat kan moet ik eerst weer eens alle blogs langs om bij te lezen, want dat is er de afgelopen tijd niet van gekomen door die finals.

8:39 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?