donderdag, april 24, 2008

Lente foto's

Het kan niet uitblijven met het mooie weer: de bloemenfoto's komen eraan.


Van allerlei groen begint uit te komen.



De naam van de gele bloemen ben ik vergeten, ik wist niet eens meer dat ik ze geplant had vorig jaar. De paarse zijn anemonen.



Deze tulpen kome al 16 jaar elk jaar uit! Ze zijn door de vorige bewoner geplant.
Het is een grote rommel in "mijn" kamer, maar mijn plantjes doen het prima!



Tot nu toe tomaten, paprika's en bloemen (cosmos).


Dit vogelnestje hangt als een mandje aan 2 takjes. Het is wel erg sterk gemaakt om alle winterstormen te doorstaan. Ik weet niet welk vogeltje zo'n nestje maakt, en kan het ook niet vinden op internet. Het is te klein voor een oriole.

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Leuk die bloemetjes !vinden onze kippen ook helaas ;-) ik heb ook zo'n soort vogelnestje gezien in het bos maar heb ook geen idee van welk vogeltje het is, het is in ieder geval heel erg knap gemaakt.

11:30 p.m.  
Blogger DixieChick said...

Mooi al die bloemen! Wij hadden dit jaar ook een aantal bloemen die de vorige eigenaar blijkbaar nog geplant had. Het was een grote verrassing! dit weekend hebben tomatenplanten en paprikaplanten geplant, ik ben benieuwd!

7:24 a.m.  
Blogger Petra said...

Heerlijk, he, eindelijk kleur! Hier is het al helemaal groen! En die Bitz, wat een dare devil!

5:30 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?