zondag, februari 24, 2008

Weekend

Op vrijdag zouden we college bezoek #2 doen deze week, bij SUNY IT waar Tim is aangenomen. In het begin van de week was het weerbericht goed, en toen had ik de reservering voor de rondleiding gemaakt. Echter weer voorspellen blijft moeilijk en vrijdag was er een sneeuwstorm. We zaten net aan het randjes, maar toch leek 3 uur naar Utica rijden (en ook nog terug) ons niet zo verstanding. Volgende week proberen we het nog eens.
Tim heeft geen idee wat hij precies wil, dus voor hem wordt het ook nog moeilijk.

Het weekend was rustig. Vandaag was het stralend weer, en dan heb ik toch het gevoel erop uit te moeten. Tim, Niels, DaSom, Kibbels, Bitz en ik gingen samen naar Taughannock Falls om een wandeling te maken. We waren niet de enigen deze keer, en kwamen veel mensen tegen, en ook veel honden. Vooral Bitz vond dit wel leuk. Het was een mooie wandeling, maar ondanks de zon toch nog erg koud.
Het is me deze week toch gelukt om de kinderen elke dag naar buiten te krijgen en weg van de video spellen. Soms is het moeilijk!


IJzige waterval en beek.




Even poseren.


Hierna gingen we nog even een kijkje nemen bij Rice Hill, dat naast Taughannock Falls Park ligt. Dit is een hele grote slee-berg. Er ligt nu niet genoeg sneeuw, maar we hebben hier wel eens eerder gesleed. Je gaat echt met een rotvaart. En dan maar weer omhoog klimmen.


Hoe hoog het is is op een foto niet goed te zien, maar geloof me maar dat het een heel eind is. Ik schat ongeveer een halve mijl naar beneden.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik heb die water val afgelopen zomer gezien. Toen zag het er wel even anders uit dan nu met al die ijs en sneeuw.

Maar het blijft een mooi park.

Hopelijk deze week geen sneeuw storm. Wij hadden behoorlijk wat sneeuw vrijdag.

gr petra

10:59 p.m.  
Blogger Petra said...

Mooie foto's weer! Je vroeg of onze kinderen deze week vrij hebben, nee, dus. Onze spring break is van 15 t/m 23 maart.

4:09 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?