woensdag, november 21, 2007

Een vroege Thanksgiving

Gisteren had ik een lekkere vlaai gemaakt, een Limburgse vlaai nog wel. Ik was er wel trots op hoe goed het gelukt was, want zo vaak maak ik die niet. Eigenlijk was hij bedoeld voor Thanksgiving, maar toen Bart gisteravond thuis kwam had hij zo'n zin in een stukje. Vandaar dat er op de foto al een hap uit is. Toen moest ik zelf natuurlijk ook een stukje proberen!



Vandaag was de temperatuur zo lekker dat ik nog wat in de tuin heb kunnen werken. Er was nog heel wat oude planten op te ruimen. Nu is dat toch klaar.

Aangezien ik morgen met Thanksgiving moet werken vierden we het hier vandaag. Micky is altijd degene die de kalkoen klaar maakt, en ook nu smaakte die prima.





Lekker eten!


Het is gewoon fijn om met het gezin bij elkaar te zijn. Al is Bart niet ver weg en komt hij ieder weekend thuis, het voelt zich weer compleet aan als hij er ook is.

Vanavond hebben we Kolonisten van Catan gespeeld, heel leuk. Dat spel heb ik hier trouwens nog nooit in de winkel zien liggen. Leuk om zo samen met de jongens te spelen.

Aan iedereen die het viert, een hele fijne Thanksgiving morgen!

5 Comments:

Blogger Jasmino said...

Happy thanksgiving!

12:16 a.m.  
Blogger kastelke said...

Happy Thanksgiving!

Dat is in ieder geval weer een heel bijzondere viering voor DaSon.

4:28 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een heerlijk weer was het vandaag he. Helaas is het alweer voorbij, maar toch.

Werkse vandaag.

gr petra

8:44 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wij hebben onze Thanksgiving net achter de rug...

Leuk dat DaSom het ook eens kon meemaken.

Happy Thanksgiving, ook al moest je werken...

Groetjes,

10:24 p.m.  
Blogger Dizzymisslizzy said...

Ziet er lekker uit die vlaai! Toch heerlijk he, als je iets "van thuis" kunt maken? Ik vond een recept voor vanillevla in 1 van mijn kookboeken. In Nederland zou ik dat nooit gemaakt hebben, maar nu we hier geen vanillevla kunnen kopen... Wij hebben dus heerlijk met Thanksgiving aan de vanillevla gezeten als toetje. En met een beetje chocolade ijs erbij was het net zoals dubbelvla.
Oh ja, Kolonisten heb ik ook uit Nederland meegenomen. Ik weet niet of ze het hier hebben, maar ik dacht van wel. Ik heb ook de zeevaarders uitbreiding. Kon DaSom het een beetje snappen?

10:24 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?