zaterdag, november 10, 2007

Concert

Vandaag had DaSom de hele dag een muziekfestival. Het werd op Ithaca College gegeven, en het was een comptetie van componisten. Er waren nieuwe composities ingestuurd die de verschillende koren van de high schools uitvoerden, en aan het eind werd de winnaar bekend gemaakt. De hele dag waren er verschillende repetities, en vanavond werd het concert gegeven. Het was erg mooi, hoewel koormuziek niet zo mijn soort muziek is.

Toen ik het gebouw binnen liep zag ik Teresa, een goede kennis die ik al lang niet gezien had. Zij was ook alleen, dus we zijn bij elkaar gaan zitten en hebben honderduit gekletst tijdens de pauzes. Er was veel bij te praten over onze opgroeiende kinderen!

DaSom speelde de begeleiding op de piano voor het Ithaca High School koor, en ze was erg goed! Ik had haar zelfs nog niet horen spelen, ze oefent altijd op school. Later zei ze hoe nerveus ze was, en hoeveel fouten ze gemaakt had. Nou, daar merkte ik niks van. Haar eerste concert in America zit erop!


De foto's zijn wat minder, helaas.

Het laatste lied was Santus van Verdi's Requim, gezongen door alle koren bij elkaar op het podium.



4 Comments:

Blogger Petra said...

Wat knap van haar zeg!

6:50 a.m.  
Blogger Petra said...

Heel goed van haar! Ze doet echt prima mee met alles.

9:19 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat leuk als je zoveel talent hebt! Ze integreert haar blijkbaar heel goed ginds bij jullie.

Jij hebt het wel heel druk de laatste tijd!!

Groetjes,

10:22 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik ben zo a- musicaal als een mens maar zijn kan en vind het zo vreslijk knap dat mensen dit kunnen.

gr petra

10:25 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?