woensdag, oktober 31, 2007

Halloween

Ik al een paar keer langs dit huis gereden, en vandaag eens gestopt om een foto te maken:


Het is zo mooi gedaan, al komt het niet helemaal tot recht op de foto. De "head-less horseman" vindt ik prachtig, helemaal van zwarte plastic gemaakt. Als je de foto vergroot kun je hem misschien zien.

Ik was vanmorgen naar Micky's werk gegaan om tijdens zijn pauze samen een eind te gaan lopen, maar helaas begon een vergadering veel te laat dus kon hij niet weg. Toen heb ik alleen wat rondgelopen op Cornell. Het is echt een mooie campus, en zeker met zo'n mooi weer als vandaag.


McGraw Tower, waar een paar keer per dag het klokkenspel (chimes) gepeeld wordt.


Het Johnson Museum of Art.


Een van de mooiste uitzichten van Ithaca vanuit het museum.

Vanavond had ik les, maar de kinderen doen toch niet meer mee aan het trick or treating. DaSom was wel gegaan met een vriendin en een stel kleine kinderen. Ze had het heel leuk gehad, en had ook een buit van snoep bij elkaar.

4 Comments:

Blogger Petra said...

Mooie campus inderdaad! Leuk voor DaSom, dat ze toch het trick or treaten meemaakte.

12:24 p.m.  
Blogger Hilde said...

Oef, even bijgelezen... Eerst en vooral proficiat met je resultaat! Prachtig, hoor! Ook ik heb de mijne binnengekregen... 98%. Ik viel zowat achterover! We zijn beiden goed op weg!

Wat een mooie herfstfoto's heb jij genomen! Prachtige kleuren!

Ja, met tandartsen moet je altijd opletten... Ik weet ook niet meer wie ik kan vertrouwen (als je een vrouw bent, blond en met een vreemd accent praat... dan smeren ze je vanalles aan!)

Wat een originele versiering! Dat huis is een kunstwerk op zich! Ik wist trouwens niet dat je foto's groter konden gemaakt worden... Alweer iets bijgeleerd ;-)!

Groetjes,

10:27 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mooi uitzicht vanuit het museum.

Zal voor DaSom wel een aparte ervaring zijn geweest. Leuk dat ze al zo in burgerd onder de vriendinnen.

gr petra

10:34 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Halloween daar hebben wij in NL ook aan mee gedaan, niet te uit bundig maar voor de kids was het weer een uitje!!!!Fijn voor je dat je een tandarts hebt die je op je gemak stelt, en is ie weer gevuld met vullig???

10:23 a.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?