maandag, oktober 22, 2007

Examen

Alweer een prachtige dag! We genieten er wel van hoor. Ik moest vandaag nog veel leren voor een examen vanavond, en dat heb ik gedeeltelijk buiten kunnen doen.
Het examen van vorige week voor Health Assessment heb ik goed gedaan, 4 vragen fout van de 70. Dat van vandaag voor Management in Nursing heb ik niet veel van gebrouwen denk ik. De stof was zeker 10 hoofdstukken lang, en ik had totaal geen idee wat te verwachten in het examen. Ik geloof dat ik ook nog een hoofdstuk overgeslagen heb met lezen.
Verder moesten we ook nog een annotated bibliography schrijven van 5 artikelen. Ik moest eerst eens even opzoeken hoe je zo'n samenvattingen schrijft, en het was best veel werk. Het volgende is een groot project dat we in groepjes doen, en dan een presentatie geven.

Vanavond hadden we weer een brief van de high school, 2 1/2 kantjes lang, met alle stappen die ze nemen om communicatie en de veiligheid op school te verbeteren onder andere. Nu worden tijdens elke klas de deuren op slot gedaan. Blijkbaar deden sommige leraren dit voorheen ook al, dus niet veel nieuws. Tim had het niet eens gemerkt.

3 Comments:

Blogger Petra said...

Nou, veel sterkte met alles! Jij leert en de kinderen hopelijk ook!

10:35 p.m.  
Blogger Hilde said...

Gefeliciteerd met je Health Assessment! Dat heb je goed gedaan!

Veel succes nog met de rest...

Groetjes,

11:20 p.m.  
Blogger Dizzymisslizzy said...

Netjes zeg! Maar 4 fouten. Dat is een vette A :-). Ik dacht dat mijn huiswerk me al de bibbers gaf, maar als ik hoor wat jij moet doen...brrr. En daarnaast draai ook jij een huishouden, dus de tijd die je overhoudt is waarschijnlijk ook schaars. Maar het is voor een goed doel he?

7:52 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?