zondag, september 23, 2007

Stralende herfst

De herfst begint hier met heerlijk weer. Een stralende blauwe lucht met geen enkel wolkje, prachtig. Vanmorgen heb ik nog eens een 4-mijls rondje met de hondjes gelopen. Dat doet goed.
Daarna ben ik aan het terras beginnen te ververven. Deze keer de spijlen van de railing. Pff, wat een pokkewerk. Ik heb uren geverfd, en ben ongeveer halverwege. Micky was met DaSom, Niels en Tim naar de stad, en toen ze terug kwamen heeft DaSom mee geholpen met een van de tafeltjes verven. Ze had dit nog nooit gedaan, en vond het wel leuk. Ik moest haar wel even vertellen hoe het goed te doen, zodat de beits niet overal droop :)
Tim en Niels hebben buiten mee geholpen met wat opruimen, en Micky heeft dit weekend een hekje voor het terras gemaakt.



Micky vertelde dat Kibbels gisteren een 'bijna-dood ervaring' gehad heeft. Ze had geprobeerd onder de railing van het terras te kruipen, en dat lukt haar natuurlijk nooit. Ze was klem komen te zitten met haar hoofd, en Micky moest haar uit deze positie redden. Ze verzinnen me ook wat om in de problemen te komen!

Vanavond heeft Bart alvast een voorproefje van zijn verjaardag gehad. Hij is dinsdag jarig, en dan zullen we hem niet zien. Van ons krijgt hij golfstokken, maar die zijn er nog niet. Ik had hem een boek gekocht dat hij graag wilde, The World Without Us. Hij was er blij mee. Ik had hem ook een kaart gegeven, eigenlijk een kinderkaart, van Transformers. Dat vond hij wel grappig.
Van Tim en Niels kreeg hij een controller voor de XBox, en van DaSom golfballen. Haar ouders hadden ook nog wat gestuurd, een penhouder voor op zijn kamer. Wel aardig van hun. Grappig is dat DaSom's broer op dezelfde dag als Bart jarig is, en ook nog eens in hetzelfde jaar geboren is!
Verder heeft Bart zijn verjaardag vrijdag nog tegoed, dan krijgt hij zij taart :)

3 Comments:

Blogger Jasmino said...

Gefeliciteerd met Bart!

10:52 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Alvast van harte met Bart. Wat een klus al die spijlen beitsen. Kan me voorstellen dat je het snel zat bent...

11:05 a.m.  
Blogger Petra said...

Van harte gefeliciteerd met Barts verjaardag! Leuk, golfstokken! Die staan misschien straks ook op mijn Kerst lijst. Jij hebt dus hetzelfde gedaan als Rick, het is inderdaad rotwerk!

6:23 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?