dinsdag, september 11, 2007

6 jaar....

Bij deze dag blijf je toch ieder jaar weer even stil staan, hoe lang het ook geleden zal zijn. Voor de kinderen is het alweer ver verleden, maar ze weten het toch nog goed. Ik vroeg DaSom vanmorgen hoeveel ze van 9/11 als 11-jarige in Korea meegekregen had. Ze vertelde dat ze de hele dag tv gekeken hadden op school. Niels die toen 7 jaar was zei dat hij het ook nog goed wist.
Ik weet van hem nog dat hij samen met mij kaarsjes aan stak. Toen hij vroeg waarom ik dat deed zei ik "To remember all the people that are suffering". De volgende dag wilde hij ook weer kaarsjes aan steken, want "The people are suffering today too". Gelijk had hij wel, maar ik geloof dat hij die brandende kaarsjes ook wel erg leuk vond :)

Ik heb nog eens een oude foto gescand, van een bezoek aan New York in '94, toen hebben we ook bovenop het World Trade Center gestaan.



Op de boot naar Manhattan, met een kleine Tim.

2 Comments:

Blogger Petra said...

Ja, hier is het een gewone dag, maar toch blijf ik aan die dag denken en ik merk om me heen hetzelfde.

6:26 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik heb de torens nooit in het echt gezien helaas. Ik vond het toch een heel aparte dag zeker hier in NY

gr petra

11:03 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?