zondag, mei 06, 2007

Zo is er weer een dag voorbij gevlogen, en als je dan denkt wat je allemaal gedaan hebt lijkt het niet veel.
Ik was al vroeg op, de keelpijn en verkoudheid die Niels en Micky deze week gehad hebben, heb ik nu. Het gaat nu wel weer, maar ik voel het naar beneden richting stembanden trekken.

Weer een stralende dag, maar wel nog koel. Ik heb de kozijnen van de voordeur geverfd, die moeten morgen nog een laagje krijgen. Micky heeft het de hele buitenkant van het huis met de hogedruk reiniger schoon gemaakt. Hoeveel schimmel en troep zich er op verzameld in de winter.
Ik heb weer een boel houtsnippers in de tuin gedaan; ongeveer eenvierde is klaar. Tim en Niels hebben geholpen met de paadjes in het bos weer begaanbaar te maken en alle dode takken op te ruimen. Hoewel alle... ook nog maar een klein stuk. Verder zijn ze bezig geweest in de beek met een dam te maken.

Bart is vorige week begonnen met werken in het state park, en zo ook weer dit weekend. 's Avonds gaat hij dan nog even met Tim en Niels in de beek helpen.
Deze week zijn de laatste examens, en dan zit zijn eerste jaar er alweer op! Snel hoor.

2 Comments:

Blogger Petra said...

Beterschap! Toch heel druk geweest ondanks de verkoudheid! Hier was het gisteren ook koel, maar naarmate de week vordert zal het warmer worden. Hopelijk voor jullie ook!

8:25 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

het verschil met s'middags en s'avonds is erg groot. ik moest van de week nog een keer ijskrabben van de autoramen.

Beterschap! ik hoop dat het niet erger wordt..

gr Petra

12:42 a.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?