dinsdag, april 24, 2007

Weer een tijdperk voorbij

Dit weekend had Micky al de vloerbedekking uit de gang gehaald, en ik vond het wel een goede tijd om de plinten te verven. Dan ook maar meteen de muur... De plinten zijn geverfd, de gaten en oneffenheden in de muren gevuld, en morgen kan ik de muur gaan verven.

Het is tevens weer een afsluiting van een tijdperk, want deze kapstokjes zijn van de muur gehaald. Ik wil ze toch niet meer ophangen, de kleine kindjes zijn er nu wat groot voor, en de jassen die eraan hingen, hingen al lang op de grond. Tim en Niels willen ze ook niet op hun kamer hebben.



En wat te doen met de meetlat die ook in de gang hing. Ook Niels is al 10 cm boven de lat uitgegroeid. Toch allemaal leuke dingen die ik niet weg doe.

4 Comments:

Blogger kastelke said...

Wat gaat de tijd snel...
Die meetlat moet je zeker bijhouden!

2:54 a.m.  
Blogger Petra said...

Oei, dat is wel een stukje nostalgie. Die jassenrekjes zijn wel heel erg leuk zeg.
En de meetlat met de krabbels erop. Tsja, ik snap dat je die niet weg wilt doen.

5:53 a.m.  
Blogger Wendy Jol said...

Ja, ja, ja... Zo'n meetlat heb ik ook!! Geweldig, maar drukt je zo met je neus op de feiten. Wat zijn ze eigenlijk al weer groot!

1:35 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ze worden veel te snel groot.
Mijn dochter is inmiddels al een jaar groter dan ik..

gr Petra

9:54 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?