zaterdag, april 28, 2007

Plaatje

Dit is een plaatje uit het Ithaca Journal van vandaag, ik vond het zo mooi, en dan ben ik weer even dankbaar voor de mooie streek waar we wonen.



Provided / Carol Hoffman
Cayuga Lake, New York; Carol Hoffman, Ithaca. This is a photo I took of our very own Cayuga Lake when we were flying out of Ithaca to go to Boston in January 2005. I know we live in a beautiful place, but seeing it from this angle reminded me of its magic once again. It took my breath away.

7 Comments:

Blogger Mariska said...

Prachtig!

4:25 a.m.  
Blogger Petra said...

Inderdaad een hele mooie foto. Je moet echt twee keer kijken wat het is. De kleuren zijn heel mooi

7:21 a.m.  
Blogger Petra said...

Prachtige luchtfoto! Ja, er zijn heel veel gebieden in de VS, die er vanuit de lucht prachtig uitzien, ik heb na iedere reis een aantal foto's daarvan.

3:18 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hij is inderdaad de mooite waard Annemieke.

Ik heb gisteren even op je fingerlakes site zitten neuzen. Ook hier mooie foto's. Ik ben wel eens in die regio geweest, maar dat is alweer 4 jaar geleden. Dat ga ik deze zomer goed maken, want er zijn hele mooie plekjes daar.

gr petra

8:57 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Breathtaking...wat mooi, amerika heeft zoveel moois...bedankt dat je dit even hebt willen delen met ons...

Groetjes

5:40 p.m.  
Blogger Annemiek said...

Petra, ik moet nog eens wat gaan doen aan die fingerlakes site. En misschien zien we jullie deze zomer dan wel.

1:39 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Adembenemend mooi!

Groetjes,

7:06 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?