zondag, januari 07, 2007

Nog een werkdag

Het kan niet op, 2 dagen achter elkaar dat het niet razend druk was. Die dagen moeten we in gedachten houden voor als het weer onmogelijk druk is.
Patienten die niet in de war zijn, die veel zelf kunnen doen, niemand met ontslag en dus geen opnames, maar 2 infusen in mijn groep en die ook niet sneuvelden, geen bloedprikken, een redelijke hoeveelheid medicijnen uit te delen, en met leuke mensen werken; dat zorgt allemaal voor een goede dag. Dan heb je tijd om aandacht aan de mensen te geven, en wat extra dingen te doen.

Mijn sterretje dus, een tweede dag goed werken en hier een voldaan gevoel van hebben.

5 Comments:

Blogger Petra said...

Leuk, die sterretjes! En iedere dag is er zeker een te vinden! Vandaag is de mijne vriendschap: twee vriendinnen wilden tegelijkertijd met mij gaan lopen. Voor mij is dat grote rijkdom, want dat heb ik bijna 40 jaar niet meegemaakt. De sterretjes werken aanstekelijk, Annemiek!

9:27 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Nou weet ik niet wanneer iets wel of geen sterretje is, ben daar nog niet zo uit. Maar heb wel lekker gegeten met mijn lief en haar twee dochters. Dat was heel ontspannen. Telt dat mee?
Ik vind jou sterretjes trouwens veel beter hoor.

10:58 p.m.  
Blogger Annemiek said...

Petra; leuk dat de sterretjes aansteken :)
Zo'n vriendschappen zijn echt speciaal.

Blips; er zijn (voor mij tenminste) dagen die saai of heel gewoon zijn, of negatief, of rottig, en ik wilde proberen om in elke dag iets goeds te vinden. Bij sommige dagen is dat niet moeilijk, bij andere wel, en gewoon iets vinden dat de dag de moeite waard maakte.
Een ontspannen etentje met je lief en haar dochters zou toch een grote ster waard zijn!

Wendy; ja echt! Er zijn zo veel dagen dat je achter je zelf aan holt, dat zo'n dag echt eens nodig is.

9:06 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik denk inderdaad dat Sterretjes aanstekelijk werken, soms heb je zo'n dag, of een gebeurtenis wat de moeite waard is, of iets dat je bij blijft. Of de opmerking van een kind, of gewoon een onbekende die aardig is. Koester ze...en mensen in de verpleging verdienen ze dan ook echt !

10:21 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik wens je veel leuke dagen op je werk toe in 2007! En nog meer sterretjes!

Groetjes,

11:05 a.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?