vrijdag, december 29, 2006

Nog altijd geen sneeuw

Mijn werk deze week is deze week erg druk geweest, nog altijd raast het maagvirus rond onder het personeel en patienten. Plus er zijn gewoon personeelstekorten die niet opgelost worden.

Micky maakte me vanmorgen wakker en vond dat ik maar moest gaan skien. Nu ligt er hier nergens sneeuw, maar Greek Peak maakt sneeuw, dus dat zou moeten lukken.
We gingen eerst met z'n allen ontbijt eten bij Friendly's en daarna gingen we door naar Greek Peak.
Ik had een seizoenspas besteld, die eerst opgehaald, en daarna de skies op. Nou, ik heb maar 1 afdaling gemaakt, watje dat ik ben. Het was tevens een zwarte piste, eigenlijk geen goed keus als je je skibenen nog terug moet krijgen, en het was super-ijzig. Daar zag ik het leuke niet van in, en de andere piste die open was, was niet veel beter. Nou ja, ik heb even sneeuw gezien.
Sneeuw is wel wat ik deze week gemist heb, en wat er gewoonlijk wel is in de kerstvakantie: lekker met z'n allen in de sneeuw spelen, en daarna binnen aan de warme chocomel.

In plaats daarvan hebben we in Ithaca in een park een wandeling gemaakt. De zon scheen en het was niet zo koud, dus dat was ook wel leuk. Lekker even met z'n allen wat buiten doen.

3 Comments:

Blogger Petra said...

Wij willen eind januari een weekend gaan skien, maar met deze temperaturen (50's) vrees ik, dat het ook een ijsbaan zal zijn en dan vind ik er niets aan, veel te bang om te vallen. Al voel ik me met lage temperaturen vaak slechter, toch hoop ik, dat we nog wel wat echte winter te zien krijgen (hopelijk eet ik die woorden over een paar weken niet op!)

7:50 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik dacht dit jaar verzekerd te zijn van een witte kerst, maar helaas nog steeds weinig sneeuw hier. 4 jaar geleden hadden e hier in NY een flinke sneeuwstorm toen we hier op vakantie waren en nu we hier wonen...niets (tot nog toe)

Fijne jaarwisseling en een gezond 2007 !! vanuit Fort Ann NY

1:15 a.m.  
Blogger Annemiek said...

Wendy: inderdaad heel fijn.

Petra: ik hoop dat het toch gaat lukken voor jullie weekend. Ik denk ook steeds "careful what you wish for", en stel me zo voor dat we een 2-daagse blizzard krijgen waarbij ik vast zit op mijn werk.

Petra: Het is echt ongewoon om geen witte kerst te hebben. Voor ons de tweede keer in 14 jaar. Die sneeuwstorm van 4 jaar geleden weet ik ook nog goed, het was die keer ook mijn beurt om te werken en ik ben nog nooit door zo'n diepe sneeuw op ongeveegde wegen gereden! Een hachelijk avontuur was dat!

9:51 a.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?