zaterdag, december 30, 2006

Gelukkig nieuw jaar!


Wat zijn we toch lui deze week. Tenminste zo voelt het thuiszitten aan. We doen toch nog wat dingetjes. Zo heeft Micky vandaag samen met Bart eindelijk eens een oude boiler uit de kelder gesleept, en plaats gemaakt voor een nieuw rek op te zetten, en wat op te ruimen. Het ziet er weer wat netter uit.

Ik heb een schilderij afgemaakt waar ik in de herfst aan begonnen was. Ik vindt het wel aardig geworden.

Het is in Treman Park.

Aan nieuwjaars voornemens doe ik gewoonlijk niet, ik heb geen datum nodig om iets te beginnen. Maar deze keer zal ik me toch wat voornemen: om elke dag iets op te schrijven waarom die dag meetelde. Op sommige dagen is het wel eens moeilijk om wat te bedenken verwacht ik zo.


Look to this day for it is life,
the very life of life...
For yesterday is already a dream and tomorrow is only a vision.
But today, well lived, makes yesterday a dream of happiness and every tomorrow a dream of hope.

Sanskrit Proverb


Alvast aan iedereen een heel gelukkig nieuw jaar gewenst!

8 Comments:

Blogger Petra said...

Een heel mooi voornemen!!!

En vind je aquarel ook heel mooi.
Een hele fijne jaarwisseling vanavond!
Groetjes Petra

8:37 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mooi Aquarel, Annemiek. Jij ook een fijne jaarwisseling, en een fantastisch 2007 !

12:28 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

BONNE ANNEE !!!
HAPPY NEW YEAR from France !!! I wish you all a Happy New Year !!!
May your dreams come true !!!
Have a fun evening !!!

Anais...

12:47 p.m.  
Blogger Petra said...

Gelukkig nieuwjaar voor jullie vijfjes!!! Ik vind het een prachtig schilderij, hartstikke goed! Ik maak ook geen voornemens, die zijn meestal niet leuk en ik heb geen zin in niet leuke dingen ;).

4:47 p.m.  
Blogger kastelke said...

Annemiek, ik wens jullie hele warme dagen vol genegenheid. En dat het komende jaar vol vreugde en vriendschap is, zodat je elke dag opnieuw tevreden en gelukkig mag zijn!
Dagelijks iets schrijven valt heus niet mee! Vooral niet als je eens een mindere dag hebt; je wilt dat niet altijd aan je blog toevertrouwen, want tenslotte leest iedereen mee, en soms beginnen mensen zich dan zorgen te maken, terwijl voor jou ondertussen -na een nachtje slapen- de zon toch al weer gaan schijnen is...
Veel succes dus met de uitdaging!

6:02 a.m.  
Blogger kastelke said...

Oh, ik vergat nog iets:
mooi schilderij! Ik hoop dat je er ginder ook nog eentje kan gaan maken met sneeuw, deze winter!!!!

6:03 a.m.  
Blogger Mariska said...

Happy New Year!
Dat het een geweldig jaar mag worden voor jullie.

7:30 a.m.  
Blogger Mariska said...

Happy New Year!

Dat het een jaar mag worden vol liefde, warmte, gezondheid, plezier en mooie momenten.

Happy New Year!

7:34 a.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?