zondag, november 19, 2006

Rustig weekend

Veel is er hier niet te vertellen. Het is maar een rustig weekend geweest met niks noemenswaardigs.
Ik hoor dat in Nederland Sinterklaas weer is aangekomen. Wat zullen de kinderen in spanning zitten de komende weken. Maar goed dat hij maar 2 weken van tevoren aankomt.



Leuk dat ik er dit jaar ook een beetje van mee kan pikken. Ik ben aan het aftellen. Vind het toch wel spannend hoor.

Dan kreeg ik nog deze foto van Rene; Gijs speelt als gitarist in deze band.

Ze zijn eerste geworden in een playback show! Nou, ze zien er in ieder geval goed uit.
Over muziek gesproken, dankzij Kim van het "ER nurse blog" die op deze website wees http://lindseybuckingham.com/ ben ik nu ook fan van Lindsey Buckingham. Op deze site kun je wat van zijn muziek horen. Cast Away Dreams is mijn favoriet. Nieuwe dromen worden geboren uit de dromen die doodgaan. Daar zit wel wat in.

Link

2 Comments:

Blogger Petra said...

Leuk, hoor, straks lekker de Sinterklaas sfeer opsnuiven, vonden wij vorig jaar ook heel speciaal!

9:48 a.m.  
Blogger Annemiek said...

Ja, voor een weekje in mijn uppie :)

8:49 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?