dinsdag, november 07, 2006

Filmpjes

Natuurlijk ben ik vandaag ook gaan stemmen, maar ik vindt het maar moeilijk. Ik ben het nooit 100% eens met de kandidaten. Verder hier van mij geen verkiezingsnieuws.

Kibbels had vandaag weer een ongeluksdag. Ik had vanmorgen een vergadering en was al het huis uit voordat iedereen op was. Daarna nog wat boodschappen gedaan, en weer thuis merkte ik dat Kibbels moeilijk de trap op kon toen ik ze weer naar boven liet. Ze liep op 3 poten en hield 1 van haar voorpoten ingetrokken. Ik belde Micky om te vragen of er iets gebeurd was: ja, Niels had per ongeluk op haar been gestapt. Ze loopt nu nog wel mank, maar toch al wat beter. Wonderlijk dat ze buiten gewoon loopt en binnen zo zielig.

Hier nog een filmpje van gisteren met het piepbeestje (dat al bijna uit elkaar ligt vandaag)



Ze hebben heel wat gekke gewoontes (nog iemand die z'n oren schoongemaakt wil hebben?)

3 Comments:

Blogger Petra said...

Kostelijke filmpjes! Hier ook zo, Snickers heeft me helemaal geholpen met inpakken vandaag (niet!) en nu ligt Meike op haar rug naast me, hopend geknuffeld te worden. Hi H!

10:55 p.m.  
Blogger Petra said...

Vind het zo'n leuk stel samen! Heb erg moeten lachen om het "oor" filmpje" Geweldig!!!
Ze vullen elkaar echt aan, als een oud getrouwd echtpaartje.
Fantastisch dat ze allebei bij jullie zijn komen wonen.
Groetjes Petra en een knuffel voor Kibbles en Bits

9:13 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat ontzettend leuk die filmpjes ! Het is ook echt een stel, en zo zijn ze nooit alleen. Knuffel ze maar even extra...

5:50 a.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?