woensdag, november 01, 2006

Opmerkingen

De opmerking van John Kerry dat je maar goed moet leren, omdat je anders in Irak terecht komt is bij velen in het verkeerde keelgat geschoten. Hij zegt nu dat het als grapje bedoeld was.
Dit is de reactie van een paar militairen in Irak:

Photobucket - Video and Image Hosting


Het was weer mooi weer vandaag, en ik heb het 4 mijls rondje met de hondjes gelopen. Alleen vond Bitz wel erg veel om te snuffelen en begon daar ook elke keer bij te blaffen. Grr... Verder was het wel een mooie wandeling. De zon scheen en dat maakt het allemaal wat vrolijker. Ik zag een groep van een stuk of 10 bluebirds, die je gewoonlijk niet zo vaak ziet. Iedere staat heeft een staatsvogel (en bloem en boom), en die van New York is de bluebird. Ze zijn zoals je zou denken, blauw.
Toen ik zo ongeveer halverwege was stopte er een auto naast me, het was onze buurman. Hij vond maar dat ik ver gelopen had, en we maakten even een praatje terwijl hij reed en ik liep.

Verder heb ik vandaag alleen maar saaie dingen in huis gedaan. De hondjes moesten hiervoor even in hun hok, want ik werd er gek van. Elke keer als ik me omdraaide struikelde ik over hun. Net als kleine kinderen, even een middagdutje doen.
Vanavond waren ze echt wel moe: toen wij klaar waren met eten en ze zaten te wachten op hun voer, vielen hun ogen dicht, en hun hoofden zakten langzaam naar beneden. Dat was wel een grappig gezicht, en deed me weer aan kinderen denken die in hun stoel in slaap vallen.

2 Comments:

Blogger Petra said...

Die foto van die soldaten vind ik prachtig, een heel humoristische reactie!
Dat je de hondjes even niet om je heen kon hebben snap ik helemaal. Ik voel me er wel een beetje schuldig over, maar ik word soms gek van Brynna's gehijg. Ze kan er niets aan doen, maar het is zo luid! Soms doe ik haar dan in de basement, even stilte en rust!

7:48 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Geweldig die reactie van de militairen in Irak. Het zou ook maar gezegd worden. Zeker in Amerika ! Enne...ik ken die ben blij dat je op je bed ligt momenten. Heel menselijk, en lekker rustig ! Groetjes.

4:28 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?