donderdag, oktober 12, 2006

Nog meer herfstfoto's

Nog iets wat Kibbels en Bitz af zullen moeten leren:

Voorlopig zullen we een nieuwe bank kopen nog maar uitstellen. Ze denken dat ze berggeiten zijn.
Straks vond ik ze allebei staande boven op de keukentafel, om door het keukenraam naar buiten te kunnen kijken. Ik was namelijk de achterdeur uitgegaan, en ze moesten toch even zien wat ik aan het doen was.
Verder heeft Kibbels een oneindige waterbron gevonden in de badkamer. Allemaal dingen die Biego niet deed (maar die bleef tegen zijn waterkom schoppen totdat hij water kreeg).
Ik zal mijn handen nog vol hebben aan training.

Vanmorgen een mooie wandeling gemaakt in Taughannock Falls State Park, daar was ik al een tijdje niet geweest. Het was bewolkt en vannacht heeft het geregend, dat maakte de kleuren erg diep en mooi.
Het uitkijkpunt over de waterval heeft nog altijd een wauw-factor.



Bergaf richting ingang van het park, met een uitzicht over Cayuga Lake:


In het ravijn:


Onder aan de waterval:


Bruggetjes



Wat boompjes:








Vanmiddag moest ik van 3 to 7 werken, een beetje een rotte dienst. Je valt er zo midden in op het midden van de dag. Er zijn verschillende mensen op onze afdeling die 8 uur werken, en dan moet iemand de 4 uur werken om de rest van de 12 uurs dienst vol te maken. Opeens stonden er een paar van die 4 uursdiensten op mijn rooster, als extra tijd. Ik heb maar meteen gevraagd om het op het volgende rooster niet meer te doen, of maar 1 per maand.
Toen ik aan kwam bleek echter dat ik niet op de afdeling meegepland stond, en ze me niet nodig hadden. Ik heb een uurtje hier en daar mee geholpen en kon daarna naar huis. Ook helemaal niks mis mee.

5 Comments:

Blogger Mariska said...

Haha, wat een boefjes! En gelukkig zijn ze helemaal niet nieuwsgierig.
Succes met de opvoeding met dat stel!

Wat een prachtige foto's, Annemiek.
Om jaloers op je worden.
'Onze Veluwe' is ook prachtig, maar jij wint het glansrijk.

7:15 a.m.  
Blogger Petra said...

Wat een mooie foto's weer.
Mooi ook de foto's van de waterval.
Enne.. succes met Kibbels en Bitz.
Zo te horen is het een lekker stel, wat elkaar goed aanvuld ;-)
Ze brengen wel veel vertier zo met zich mee!

10:22 a.m.  
Blogger Petra said...

Mooi, he, die kleuren!! Ik zit nu ik dit typ tegen een vlammende maple aan te kijken. Ik vind die hondjes kostelijk, hoor! Ik weet wel, dat ze wat discipline moeten leren, maar je kunt ze hun nieuwsgierigheid toch niet kwalijk nemen ;)?

12:02 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heerlijk dat enthousiasme van de hondjes ! Wat woon je daar mooi, ik mis autumn in the USA. Ik wens je met je gezin en viervoeters een fijn weekend !

5:03 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hoi hoi. Wat geweldig 2 van die eigenwijze viervoeters. Of ze dat afleren met een kat in de buurt????
Wat een mooie foto's. Wij zijn 3 jaar geleden door het gebied gereden waar jij woont. Prachtig!
Hopelijk heb je geen staatje meegekregen van de sneeuw.

gr Petra

2:44 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?